Xxx

Prima bank voor goed prijs en netjes afgeleverd. Goed advies gekregen.

Goed advies m.b.t. stofsoort voor onze bank.

Er was ziekte, daardoor maar twee personeelsleden. Het was wel heel druk dus we moesten heel erg lang wachten. Dit deden we wel omdat we echt een bestelling wilden plaatsen, anders waren we... Er was ziekte, daardoor maar twee personeelsleden. Het was wel heel druk dus we moesten heel erg lang wachten. Dit deden we wel omdat we echt een bestelling wilden plaatsen, anders waren we vertrokken.

robert hogenbirk

Tot aan het bezorgen ging alles goed,zie reactie beneden.

de grote voorraad.

bezorgen is erg duur, een telefoontje of een mail sturen na bezorging met de vraag of alles na wens is verlopen . waarom word er bij het bezorgen de meubels niet uitgepakt?
het pinautomaat...
het pinautomaat was stuk van de bezorgers moest alsnog naar het filiaal in assen om tebetalen,een idee is dan om korting tegeven op het bezorgen is wel zo klant vriendelijk,was hier niet blij mee!

Klaassens

Wij zijn naar onze mening goed en deskundig geholpen en komen zeker weer shoppen.

Wij zijn naar mijn mening vriendelijk en deskundig geholpen en zullen zeker terugkomen .

We hebben tijdens onze zoektocht naar meubels en accessoires Profijt Meubel in Assen en in Hoogeveen bezocht. We werden als eerste door mevrouw Kalsbeek in Assen geholpen en dat beviel zeer goed. De... We hebben tijdens onze zoektocht naar meubels en accessoires Profijt Meubel in Assen en in Hoogeveen bezocht. We werden als eerste door mevrouw Kalsbeek in Assen geholpen en dat beviel zeer goed. De overige collega's vonden we een beetje lauw doen bij latere bezoeken. In Hoogeveen vonden wij de medewerkers veel plezieriger doen.

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van ProfijtMeubel Assen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren met de verko(o)p(st)er(s) die aanwezig waren bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL ASSEN
A. Abee
(verkoopleider)

Het afhalen, dit kan niet vaak i.v.m. het magazijn wat dicht is of ze hebben geen personeel die kan helpen in het magazijn. Dit omdat ze dan in de winkel staan. Aanhanger is ook vaak al in bruikleen... Het afhalen, dit kan niet vaak i.v.m. het magazijn wat dicht is of ze hebben geen personeel die kan helpen in het magazijn. Dit omdat ze dan in de winkel staan. Aanhanger is ook vaak al in bruikleen en volgens mij hebben ze hier maar 1 van. Levering kosten zijn belachelijk hoog, eigenlijk zou dit gratis moeten zijn omdat je ook al voor een groot bedrag een aankoop hebt gedaan. Zou een stukje extra service moeten zijn. Mensen die werken kunnen pas na werktijd meubels ophalen of als je geen trekhaak hebt is het lenen van een aanhanger ook al geen optie. Als het magazijn dan dicht is of de aanhanger niet beschikbaar dan is het erg lastig ophalen, helemaal als het binnen een week moet opgehaald worden. Ook is het niet gratis bezorgen iets wat mensen misschien weerhoud en ervoor zorgt dat je liever ergens anders een aankoop doet.

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer/mevrouw,
ProfijtMeubel is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hier inderdaad een vergoeding voor.
Voor wat betreft het afhalen. In overleg is alles mogelijk en dit hadden wij beter met u kunnen communiceren. Uw opmerkingen zullen wij bespreken binnen het verkoopteam, hier gaan wij mee aan de slag.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL ASSEN
A. Abee
(verkoopleider)

P Selles

We werden vriendelijk en goed geholpen. we kregen de producten nog iets eerder dan verwacht en ook dat ging prima goede service bij het plaatsen leuke vriendelijke mannen

de deskundigheid

nee misschien de winkel iets minder rommelig

Daniëlle Rozenveld

Prettige winkel waar mensen werken die naar je wensen luisteren en goede uitleg geven

Prettig geholpen met deskundig advies

Nvt

Nvt

Peter eiten

Ik werd op een rustige en fije manier benaderd in de winkel. Daarnaast was er ruïne keuze en een snelle levertijd van mijn bankstel

Veel mogelijkheden bij samenstellen bank

Ga zo door!!