De winkel prima, het afleveren niet prettig.

Alle tijd om even rustig rond te kijken. In andere meubelzaken staan ze meteen achter je: "kan ik u helpen?". En blijven je daarna de hele winkel door volgen, op afstand. Vinden wij irritant en... Alle tijd om even rustig rond te kijken. In andere meubelzaken staan ze meteen achter je: "kan ik u helpen?". En blijven je daarna de hele winkel door volgen, op afstand. Vinden wij irritant en opdringerig. Hier fijn even samen rond kunnen kijken

De 2 jongens die de bank kwamen brengen kwamen zeer gehaast over. Niet prettig. Doel was zo snel mogelijk de bank in elkaar te zetten en weg te gaan. Lieten veel rommel achter, van die piepschuim... De 2 jongens die de bank kwamen brengen kwamen zeer gehaast over. Niet prettig. Doel was zo snel mogelijk de bank in elkaar te zetten en weg te gaan. Lieten veel rommel achter, van die piepschuim balletjes.

L. Iwema

Fantastisch, vriendelijk en zeer behulpzaam!!

t.bakker

Vriendelijk en behulpzaam

mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

vind alleen dat je een hoge prijs voor bezorgkosten moet betalen vooral als je een goede vaste klant bent en dicht bij de zaak woont

Petra Lindeman

We worden altijd vriendelijk ontvangen door personeel. wij vinden het klantvriendelijk en een gezellige winkel en we krijgen goed advies.

Van begin tot einde goed

Totaalplaatje

Nee

kalk

Erg klantvriendelijk

goed bedrijf erg vriendelijk een breed assortiment

geen verbeter punt

Prima bank, keurig geleverd zonder beschadigingen.

Vrij voordelige meubels, goede keus.

Het duurde nogal voor ik iemand gevonden had die ons in de winkel zelf kon helpen.