Henk de Haan

We werden prima geholpen.
Veel keuze uit verschillende soorten stoelen
Uiteindelijk goed geslaagd

Zoals ik reeds vermelde ruime keuze

Jullie zouden meer klandizie krijgen als jullie winkel gesitueerd lag op een andere plaats

Prima ontvang en voldoende informatie over de produkten.

Ik ben zeer tevreden .

Nee alles is prima geregeld

Al 2x een bank gekocht bij Profijt. Goede service, genoeg keus en tevreden over de levertijd.

- nee, ga zo door

n.v.t.

Uitstekend!!!!!!!

Komt afspraken na.

schut

Zeer goed.

nee

Vriendelijke mensen, goed advies en eerljke voorlichting. Levering stipt op aangekondigd tijdstip. Goede kwaliteit.

Het was de eerst keer dat ik bij een Profijt winkel binnen was gestapt. Ik werd gelijk heel vriendelijk geholpen en er werd ook heel goed meegedacht door de meeewerkster. Uiteindelijk een hele set... Het was de eerst keer dat ik bij een Profijt winkel binnen was gestapt. Ik werd gelijk heel vriendelijk geholpen en er werd ook heel goed meegedacht door de meeewerkster. Uiteindelijk een hele set gekocht voor de woonkamer en eetkamer!

Het meedenken met de klant en de prijs en kwaliteit verhouding.

M. Oeben

Nee

Nee

A D Schuringa

Mooie en overzichtelijk zaak met vriendelijk behulpzaam personeel

ja. De wachttijd van 3 mnd. voor een love zit, vond ik erg lang. Ik had gehoopt op 8 tot 10 weken.
Maar misschien is deze wachttijd normaal.
wachttijd voor het vloerkleed (karpet) was 1...
Maar misschien is deze wachttijd normaal.
wachttijd voor het vloerkleed (karpet) was 1 week- dat vond ik prima.

Netjes te woord gestaan en geholpen .
Toen bleek dat de gekochte stoelen tijdens de levertijd goedkoper waren geworden , werd de prijs na een telefoontje aangepast .