Ze hebben tijd voor je , adviserende rol etc .

prijs/ kwaliteit is goed. houen zo .

levertijd is wel lang !

Rudi algera

Wij hebben 4 eetkamer stoelen gekocht bij deze winkel. Voordat wij wouden bestellen hadden wij advies nodig, wij stonden al enige tijd te kijken bij de stoelen en 5 meter verderop stond een... Wij hebben 4 eetkamer stoelen gekocht bij deze winkel. Voordat wij wouden bestellen hadden wij advies nodig, wij stonden al enige tijd te kijken bij de stoelen en 5 meter verderop stond een medewerker die bezig was met iets. Heeft geen hulp aangeboden en toen ik vroeg om hulp kwam die met veel moeite onze kant op. Daarna ook met zichtbare tegenzin nog een rolmaat moeten halen. Uiteindelijk wel de stoelen gekocht puur omdat we deze graag wouden als we ze ergens anders hadden kunnen vinden hadden we ze niet bij profijt meubel gehaald

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer Algera,
Geachte heer Algera,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van ProfijtMeubel Assen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren met de verko(o)p(st)er(s) die aanwezig waren bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL ASSEN
A. Abee
(verkoopleider)

G. Nijenhuis

Goed geholpen, zeer tevreden met de kwaliteit van de meubels.

Niet opdringerig en goed geholpen. Duidelijk.

Levertijd versnellen, verder niet.

Prima voor elkaar

g.j.karsten

Vriendelijk personeel

Kortekaas

Prima service

Een update over de status van je bestelling. Zeker als deze 3 weken vertraagt blijkt te zijn

zeer klantvriendelijk personeel

nee