heer/mevrouw v H

Zeer positief

breed assortiment

zou niet weten

mevrouw Feitsma

Vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer goede service

Service

heer/mevrouw Everts

Zoals onder vermeld, mag je eerder een verkoper/ster verwachten als je in de winkel bent.

klantvriendelijk met een koffiecorner

sneller klanten verwelkomen. we waren al een poosje in de winkel toen een verkoper op ons afkwam. ik had het gevoel dat we in het begin niet interessant genoeg waren.

heer/mevrouw

Uitstekend

Vriendelijk

Heleen Schuringa

Helemaal goed, heel tevreden

Ik heb geen negatieve punten

Toegankelijk. Veel keus.

Geen.

Geen.

Josephine Wierdsma

Leuke winkel om in te kijken. De bedrijfsnaam roept bij mij goedkope winkel met slechte kwaliteit spullen op, echter dat was anders. Spullen in het algemeen van mooie materialen en mooi afgewerkt en... Leuke winkel om in te kijken. De bedrijfsnaam roept bij mij goedkope winkel met slechte kwaliteit spullen op, echter dat was anders. Spullen in het algemeen van mooie materialen en mooi afgewerkt en nog wel in betaalbare klasse.

De flexibiliteit en hulp tijdens de aanschaf en het afhalen van het kastje. Kleine aanbetaling was voldoende, mocht het een week laten staan en kreeg spontaan ruime hulp bij het inladen.

Enquete lastig. Deskundig advies was n.v.t. dus vul ik in het Midden = 6 in.
Enquete lastig. Deskundig advies was n.v.t. dus vul ik in het Midden = 6 in.
Dat ik het bedrijf niet aanbeveel is omdat ik zelden bedrijven aanbeveel. Pas als ik een bedrijf heel erg goed ken en er zeer tevreden over ben, beveel ik een bedrijf aan. Dat komt zelden voor, omdat ik erg beperkt spullen koop.

Struik

Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je

Zeer vriendelijk

N.v.t