I.L.J. Munniksma

Goede ervaring, was al klant van Profijt

Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed

nee

Goed. Alleen door personeelstekort (ziekte) was de wachttijd om geholpen te worden wat lang.

Petra Brinksma

Ervaring is erg goed. Fijne medewerkers die goed meedenken. Snelle service

Zie bovenstaande reactie

Joost

Vriendelijk en professioneel geholpen bij het uitzoeken van mijn meubels. Er is veel mogelijk qua keuzes van bekleding en andere manieren om meubels te personaliseren. Wat prettig is dat er redelijk... Vriendelijk en professioneel geholpen bij het uitzoeken van mijn meubels. Er is veel mogelijk qua keuzes van bekleding en andere manieren om meubels te personaliseren. Wat prettig is dat er redelijk afgezonderd een offerte gemaakt kan worden.

Professioneel personeel wat goed advies geeft tijdens het uitzoeken van meubels. Alle keuzes worden doorgesproken.

Ik ben in het voorjaar en eind van de zomer in de winkel geweest. En naar mijn idee was er hetzelfde aanbod qua meubels.

Jos

Prima service! Goed geholpen bij de keuze en bij het ophalen van de bank.

Iets snellere levertijd.

J wulffraat

Goed geholpen en profijtmeubel hoogeveen krijgt van ons de warme douche na het overlijden van onze moeder de meubels weer terug genomen top en bedankt namens familie

Persoonlijk heid top

Jansen

Tafel en stoelen gekocht.

Wij kwamen bij het aankopen pas achter dat de soort stof die wij wouden hebben niet in de aanbieding was waardoor het uiteindelijk duurder dan gehoopt was. De aanbieding is erg omslachtig... Wij kwamen bij het aankopen pas achter dat de soort stof die wij wouden hebben niet in de aanbieding was waardoor het uiteindelijk duurder dan gehoopt was. De aanbieding is erg omslachtig gepresenteerd. De verkoopmedewerker gaf dit zelf ook aan, want deze dacht ook dat het goedkoper zou zijn.

Matig

Neen

Nee

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Assen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
U heeft ons gemiddeld beoordeeld met 3 sterren, ofwel een score van 6/10, en tevens beveelt u ons niet aan. Wij zijn zeer benieuwd wat uw beweegredenen hiervoor zijn. Dit zodat wij hieraan kunnen werken om u en anderen in de toekomst beter van dienst te zijn.
Indien mogelijk ontvangen wij uw reactie graag per e-mail op info@profijtmeubel-groningen.nl o.v.v. feedback company.
Verder wensen wij u alsnog veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL ASSEN
A. Abee
(verkoopleider)

Margie

Prima! Prettig geholpen en de verwachtingen werden ook waar gemaakt