Saskia

Boven verwachting!

Toen ik een rem besteld had die blijkbaar niet meer verkrijgbaar was, werd ik heel fijn geholpen de juiste vervangende rem te vinden met passende assen en afstanden voor mijn inline skates. Ik ben... Toen ik een rem besteld had die blijkbaar niet meer verkrijgbaar was, werd ik heel fijn geholpen de juiste vervangende rem te vinden met passende assen en afstanden voor mijn inline skates. Ik ben heel blij met de communicatie en de zorgvuldigheid van de medewerkers!

Suzanne

Doordeweeks een order geplaatst rond half 3. Zoals beloofd op de site, de bestelling netjes binnen gekregen de volgende dag inclusief T&T code!

Helaas was er iets niet in orde met het...

Helaas was er iets niet in orde met het product, na klant contact met hun leverancier een nieuw, wel werkend product opgestuurd gekregen.

Ze reageerden heel vriendelijk en snel op de mail.

Snel, vriendelijk en oplossingsgericht

Angelo

Zeer goed

Klantvriendelijk personeel nemen de tijd voor je, of je nou voor een paar schoenen of voor een step komt. Ze nemen de tijd geven tips en tools en helpen je bij het vinden van het product dat bij jou... Klantvriendelijk personeel nemen de tijd voor je, of je nou voor een paar schoenen of voor een step komt. Ze nemen de tijd geven tips en tools en helpen je bij het vinden van het product dat bij jou wensen past.

Vooral bestendigen.

M. Kleijwegt

Geweldige winkel, Geven goed advies en nemen echt nog de tijd voor de klant. Echt een aanrader om hier je materiaal aan te schaffen. Heel blij met mijn nieuwe inline-skates.

Nemen de tijd voor de klant.
Hebben veel kennis van zaken
Geen moeite is te veel
Passie voor hun vak

Jim

Fantastische service, gewoon een vraag gesteld over een product en meteen een eerlijk antwoord en feedback
Heb daarna ook meteen bestelt, zonder problemen snel in de bus en zelfs met extra stickers en surprise mijn skate dochter was super blij
Fijn om zo zaken te doen

Profecioneel en snel van antwoord

Serge

Loaded omakase board gekocht via de webshop (was overal anders uitverkocht).
Loaded omakase board gekocht via de webshop (was overal anders uitverkocht).
Een uur na aankoop stuurde ik via mail verzoek om een andere setup en nog geen uur later was het board zoals ik wenste al verzonden. Dag nadien bij mij thuis,helemaal van Nederland naar Belgiƫ.
Super top ,snel en goede service.
Dank je wel.šŸ‘

Snel,goede service

Sanne

Gisteren in de winkel zelf langs gegaan ... wat een goede service zeg ... hier kunnen veel winkels wel een voorbeeld aan nemen :)

Alles!

Niet!

Tessers

Super mensen, top service en goed advies, goed assortiment.

Echt klantvriendelijk

Ruben Slot

Uitstekende service

Ontzettend goed geholpen in de winkel bij de aankoop van een longboard. De medewerker was vriendelijk, dacht enorm mee en nam ruim de tijd om te helpen. Het aanbod was reuze, waardoor ik snel zocht... Ontzettend goed geholpen in de winkel bij de aankoop van een longboard. De medewerker was vriendelijk, dacht enorm mee en nam ruim de tijd om te helpen. Het aanbod was reuze, waardoor ik snel zocht wat ik nodig had.

Eigenlijk niet

Jimte

Goeie ervaring

Gebeld mbt vraag over voorraad. Zeer netjes te woord gestaan en direct antwoord of artikel bij leverancier op voorraad was. Daarna besteld en bestelling zeer netjes verpakt en snel in huis. Top... Gebeld mbt vraag over voorraad. Zeer netjes te woord gestaan en direct antwoord of artikel bij leverancier op voorraad was. Daarna besteld en bestelling zeer netjes verpakt en snel in huis. Top service, zo hoort het!