Bob van woezik

Vriendelijk personeel, springen niet meteen op je nek bij binnenkomst.
Vriendelijk personeel, springen niet meteen op je nek bij binnenkomst.
Kreeg veel terug voor mijn oude Skoda fabia diesel, meer dan bij andere bedrijven. (Auto is wel altijd bij ames in onderhoud geweest).
De prijs van de occasion was ook heel leuk. Dus maar de deal gedaan.

Machteld Reckman

Prettige kundige medewerker die ons geholpen heeft (Justin van Gorkum)zwijndrecht
goed aanbod van betrouwbare occasions

Tugce Kucukgol

I am so glad I bought my Golf at AMES. They have excellent service and they are very fast. The car purrs like a kitten and is the new love of my life so there's not much more to say. TOP TOP TOP!

Bouma

Wederom fantastisch geholpen door Justin bij de aanschaf van onze auto (Audi Q2)

H. de Vries

Recentelijk hebben wij een Audi Q3 aangeschaft via Ames Occasioncentrum. Het geheel (advies, verkoop en begeleiding) hebben we als zeer positief ervaren. We kunnen Ames Occasioncentrum daarom van... Recentelijk hebben wij een Audi Q3 aangeschaft via Ames Occasioncentrum. Het geheel (advies, verkoop en begeleiding) hebben we als zeer positief ervaren. We kunnen Ames Occasioncentrum daarom van harte aanbevelen!

Natasja

Mijn auto was total loss gereden en stond bij het schadenet van Ames in Zwijndrecht. Daar kreeg ik een volkswagen polo als vervangend vervoer en was gelijk verkocht. Nadat alles geregeld was met... Mijn auto was total loss gereden en stond bij het schadenet van Ames in Zwijndrecht. Daar kreeg ik een volkswagen polo als vervangend vervoer en was gelijk verkocht. Nadat alles geregeld was met mijn auto bij het schadenet en mijn oude auto officieel total loss was verklaart is mijn vader gaan kijken bij het occasioncentrum in Zwijndrecht naar Polo's, daar had hij een mooie blauwe gezien. In de tussentijd bleef ik zoeken op internet en op aanraden van mijn vader ben ik ook langs gegaan bij het occasion centrum. Helaas bleek de blauwe die mijn vader had gezien al verkocht onder voorbehoud van financiering maar de verkoper, Justin, die er op dat moment was vroeg mij naar mijn wensen en had een mooie optie voor een nieuwere witte polo maar in eerste instantie iets boven mijn budget. Uiteindelijk vertrokken en 2 dagen later zijn mijn vader en ik naar een andere volkswagen dealer gereden voor een polo. Eenmaal daar aangekomen bleek deze onder de schade te zitten en was de verkoper alles behalve behulpzaam. Toevallig werd ik op de reis daarheen gebeld door Justin dat de blauwe polo misschien niet verkocht was en nodigde hij mij uit om te komen kijken, op dat moment sloeg ik dat af omdat ik dacht op weg naar mijn nieuwe polo te zijn. Eenmaal op de terugweg van deze teleurstelling heb ik Justin gebeld en gevraagd of hij voor de volgende dag de blauwe polo en toch ook de nieuwere boven budget polo klaar kon zetten voor een test rit. De volgende dag daar aangekomen bleek de blauwe polo toch verkocht dus alleen in de nieuwere polo een test rit gemaakt en deze daarna direct gekocht! De auto beviel dermate goed dat ik hem gelijk gekocht heb.

Justin is een goede verkoper en heeft me een mooie auto verkocht! Ik ben vrij stellig in mijn budgetten maar door zijn subtiele en vriendelijke aanpak heb ik eigenlijk toch gedaan wat ik nooit verwacht had. Achteraf hartstikke blij ermee en ik kan alleen maar complimenten geven voor zijn verkoop technieken en de manier waarop het proces is verlopen!

Prima service en snelle en goede oplossing

Evert Meuleman

Zo maar even kijken, dan zie je een auto die perfect past binnen het profiel, je wordt geholpen door een medewerker die op al je vragen een passend antwoord heeft, je maakt duidelijk dat je een... Zo maar even kijken, dan zie je een auto die perfect past binnen het profiel, je wordt geholpen door een medewerker die op al je vragen een passend antwoord heeft, je maakt duidelijk dat je een goede prijs wilt hebben, dat je weinig tijd hebt vanwege een vakantie, de vrouw mee voor een proefrit(wil eigenlijk niet) en een dag later de betreffende auto gekocht. De betreffende auto was net een dag binnen en wij zijn zeer content met onze nieuwe aankoop. De begeleiding en het volgens afspraak afleveren van de auto prima verzorgt. Wij hopen dat Ames ook in de toekomst deze service aan ons kan en blijft leveren.

Jetten

Een goeie SKODA OCTAVIA gekocht met ‘de kop eraf’
Als vaste klant correct behandelt in prijs, betaling en aflevering. Vragen per mail of app worden per omgaande beantwoordt.
Ze staan er...
Een goeie SKODA OCTAVIA gekocht met ‘de kop eraf’
Ze staan er achter.

Perfect geholpen door Justin van Gorkum toen ik alleen maar even kwam kijken voor een tweedehands UP. Binnen het uur heeft hij mij een auto verkocht. Ik was dan ook helemaal klaar met mijn 12 jaar... Perfect geholpen door Justin van Gorkum toen ik alleen maar even kwam kijken voor een tweedehands UP. Binnen het uur heeft hij mij een auto verkocht. Ik was dan ook helemaal klaar met mijn 12 jaar oude Fox maar toch!