Natasja

Mijn auto was total loss gereden en stond bij het schadenet van Ames in Zwijndrecht. Daar kreeg ik een volkswagen polo als vervangend vervoer en was gelijk verkocht. Nadat alles geregeld was met mijn auto bij het schadenet en mijn oude auto officieel total loss was verklaart is mijn vader gaan kijken bij het occasioncentrum in Zwijndrecht naar Polo's, daar had hij een mooie blauwe gezien. In de tussentijd bleef ik zoeken op internet en op aanraden van mijn vader ben ik ook langs gegaan bij het occasion centrum. Helaas bleek de blauwe die mijn vader had gezien al verkocht onder voorbehoud van financiering maar de verkoper, Justin, die er op dat moment was vroeg mij naar mijn wensen en had een mooie optie voor een nieuwere witte polo maar in eerste instantie iets boven mijn budget. Uiteindelijk vertrokken en 2 dagen later zijn mijn vader en ik naar een andere volkswagen dealer gereden voor een polo. Eenmaal daar aangekomen bleek deze onder de schade te zitten en was de verkoper alles behalve behulpzaam. Toevallig werd ik op de reis daarheen gebeld door Justin dat de blauwe polo misschien niet verkocht was en nodigde hij mij uit om te komen kijken, op dat moment sloeg ik dat af omdat ik dacht op weg naar mijn nieuwe polo te zijn. Eenmaal op de terugweg van deze teleurstelling heb ik Justin gebeld en gevraagd of hij voor de volgende dag de blauwe polo en toch ook de nieuwere boven budget polo klaar kon zetten voor een test rit. De volgende dag daar aangekomen bleek de blauwe polo toch verkocht dus alleen in de nieuwere polo een test rit gemaakt en deze daarna direct gekocht! De auto beviel dermate goed dat ik hem gelijk gekocht heb.

Justin is een goede verkoper en heeft me een mooie auto verkocht! Ik ben vrij stellig in mijn budgetten maar door zijn subtiele en vriendelijke aanpak heb ik eigenlijk toch gedaan wat ik nooit verwacht had. Achteraf hartstikke blij ermee en ik kan alleen maar complimenten geven voor zijn verkoop technieken en de manier waarop het proces is verlopen!

Score voor Occasioncentrum.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Volkswagen Polo