Michiel

Ik heb een seat ibiza gekocht in Zwijndrecht, de service was zeer goed klantvriendelijk. Je voelde je gemak bij de verkoper was perfect

Mor

Prettig contact, goede auto gevonden voor me en er is goed geluisterd naar m'n speciale wensen!

J.H.J. (Hein) van Dijk

Auto geselecteerd via internet. Vervolgens mijn interesse laten blijken. Toen veel en vriendelijke benadering. Vw thuis aangeboden voor een proefrit. Vervolgens naar tevredenheid verlopen... Auto geselecteerd via internet. Vervolgens mijn interesse laten blijken. Toen veel en vriendelijke benadering. Vw thuis aangeboden voor een proefrit. Vervolgens naar tevredenheid verlopen inruilactie en vw thuis bezorgd en oude auto retour. Compliment voor verkoper Glen Ruijs

Fatima

Toppers der toppers!!!!!! Van de casemanager tot aan de verkoopmedewerkers, service medewerkers, receptioniste!!! Dikke vette 10!!!

M. Van Loon

Leuke onderhandeling gehad en helemaal tevreden met mijn aangeschafte auto.

bas van prooijen

Heel correct geholpen

Baron

Heel ongedwongen sfeer bij aankoop van onze auto. Het contact en service bij aankoop en aflevering hebben wij als erg prettig ervaren. Ook de after sales! Nog even na een week nabellen of de auto... Heel ongedwongen sfeer bij aankoop van onze auto. Het contact en service bij aankoop en aflevering hebben wij als erg prettig ervaren. Ook de after sales! Nog even na een week nabellen of de auto bevalt is erg fijn en netjes.

Ton Eekhof

Zeer aangenaam