Crama

Fijn geholpen door verkoper. Nette inruilprijs voor oude auto gekregen. Auto keurig afgeleverd.

Angelo Blasutta

This company really knows what customer care is

Leon B

De auto waar we voor kwamen was er niet meer, maar er werd gelijk een (beter) alternatief getoond. Na een fijn gesprek, proefrit en mooie inruilprijs hadden we in een uur de auto gekocht. We gingen... De auto waar we voor kwamen was er niet meer, maar er werd gelijk een (beter) alternatief getoond. Na een fijn gesprek, proefrit en mooie inruilprijs hadden we in een uur de auto gekocht. We gingen met een goed gevoel naar huis en binnen 4 werkdagen konden we de auto al ophalen.

Merel van Chastelet

Zeer goed. Aardig en vakkundig peroneel.

Remy Heuser

Geweldige service

J.A.Woudenberg

Zeer goed, prettig contact.

Aad Plaisier

Prettige ontvangst, alle tijd voor rondleiding en informatie, vriendelijke en sympathieke verkoper (Glen). Goede begeleiding bij de aanschaf van een andere auto! Bijzonder attent om een week na de... Prettige ontvangst, alle tijd voor rondleiding en informatie, vriendelijke en sympathieke verkoper (Glen). Goede begeleiding bij de aanschaf van een andere auto! Bijzonder attent om een week na de aanschaf een mooie plant thuisbezorgd te krijgen. BEDANKT!

J.C. Henraat

A Koop Tiquan GF-922-P