Rudy Wilhelm

Zeer vriendelijk geholpen.

Goede en snelle service. Correct te oord gestaan met raad en daad.

Laura

We zijn goed geholpen en goed geslaagd voor onze nieuwe auto. Er werd rustig de tijd genomen en de auto kon heel snel geleverd wordrn.

Volop keuze aan recente modellen Volkswagens. Vriendelijk en klantgerichtheid bij de medewerkers

Marcel Ruben

Wij zijn zeer tevreden. Met name door de klantgerichte (meedenken, wat vinden wij als klant belangrijk) en vriendelijke (altijd welkom en ruim de tijd nemen, ook tegen en na sluitingstijd) aanpak... Wij zijn zeer tevreden. Met name door de klantgerichte (meedenken, wat vinden wij als klant belangrijk) en vriendelijke (altijd welkom en ruim de tijd nemen, ook tegen en na sluitingstijd) aanpak bij advisering, aankoopbegeleiding en aflevering.
Al onze puntjes (lakschades) zijn netjes gerepareerd, alles volgens afspraak geleverd. Met een goed gevoel in onze nieuwe aanwinst weggereden.

Ps. hier ook een pluim voor de Skoda verkoop. Aan een jong gebruikte Yeti 1.4 is moeilijk aan te komen, zij brachten ons op het idee van de Golf Sportsvan. En loodsten ons naar Ames Occassion Zwijndecht.

P.Esseboom

Meer dan uitstekend

Wagemakers

Zeer netjes geholpen met de aanklop van onze UP

4Control

1 woord : TOP !

geweldige service, zelfs bij het uitzoeken voor een geschikte auto voor mijn wensen.

zelfs na het kopen van een auto bleef de service een dikke 10.

Ergun Dogan

Super vriendelijk en meedenkend.

uiteindelijk een geweldige auto uitgekozen met mijn wensen voor een super leuk prijsje.
maar daar blijft het niet bij, de service blijft een dikke...
Super vriendelijk en meedenkend.

maar daar blijft het niet bij, de service blijft een dikke 10!

Top service! Geweldig geregeld en snel.