Wim Holsappel

Uitstekend en adequaat contacten

ronald schuijff

Pas een occasion Hyundai i20 gekocht zeer prettig geholpen en een probleempje na de overdracht was ook in no time opgelost top service

Nick van den Boer

Prima service

Roeland

Plezierig contact met verkoper en fijne auto gekocht, maar over advies en aflevering beperkt tevreden. Helaas niet vooraf ingelicht over media-aansluitrandvoorwaarden (licentiekosten),... Plezierig contact met verkoper en fijne auto gekocht, maar over advies en aflevering beperkt tevreden. Helaas niet vooraf ingelicht over media-aansluitrandvoorwaarden (licentiekosten), navigatiekaart later geleverd dan aflevering auto (terwijl bekend was dat deze vervangen moest worden), bestelde aanvullende kentekenplaat werd bij aflevering nog ter plekke geregeld en zelf moeten afhalen bij een ander bedrijf. De auto is top, bovengeschreven punten zijn teleurstellend.

Nynke Otten

Een fijne garage waar ik door mijn vader bekend mee ben geworden. Hij heeft vele auto’s bij Ames gekocht, sinds eind jaren 60 en mede door zijn tevredenheid heb ik besloten ook mijn auto bij Ames... Een fijne garage waar ik door mijn vader bekend mee ben geworden. Hij heeft vele auto’s bij Ames gekocht, sinds eind jaren 60 en mede door zijn tevredenheid heb ik besloten ook mijn auto bij Ames aan te schaffen. Ben zeer vriendelijk geholpen door Timo de Boer.

van der Velden

Professionele en aangename dienstverlening.

Privé

Ames occasioncentrum

GGA Versteegh

Deskundig, correct en gastvrij

Jordi Bonouvrie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. We hebben veel plezier van de gekochte auto!