Eric de Kruif

Perfecte service van Mitchell en zijn team. Zowel bij het zoeken naar de ideale Occasion als de aflevering (voor ons speciaal op Schiphol toen we aankwamen terug in NL) als ook de... Perfecte service van Mitchell en zijn team. Zowel bij het zoeken naar de ideale Occasion als de aflevering (voor ons speciaal op Schiphol toen we aankwamen terug in NL) als ook de tenaamstelling.

John Klem

Verkoper (justin) heeftverstand van zaken en is eerlijk en oprecht.
Nette aflevering van de auto en na een week nog een leuke verassing thuis ontvangen.

JoJo

Afspraken bij koop: Levering donderdag 4 juli, één dag vóór vakantie, grote beurt en APK, met bijwerken steenslag op motorkap. Verkoper:"ja, had ik gezien, lakstift is al besteld".
Levering...
Levering inderdaad 4 juli.
1 Bij goed kijken blijkt de steenslag aangestipt, eh voor zover te zien met een viltstift! -> "Oh ja, doen we direct na uw vakantie. maken we hem gelijk weer schoon." ....
2 Bij ophalen caravan ook spanning banden auto nog even gecheckt. Spanning rondom 3 bar!
3 Bij terugkeer vakantie attentie via buren, een mooie bonsai! Eh, na drie weken in de doos dus met nog drie blaadjes eraan. Te veel moeite om aan promotie afdeling door te geven dat koper met vakantie gaat?
Uiterlijke afwerking, ondanks nadrukkelijke afspraak, technische afwerking en klantvriendelijkheid schieten te kort.

In de tweede ronde auto keurig opgehaald en later op de dag schoon weer terug. Leuke dinerbon ook. Van de bij aankoop bij een dergelijk bedrijf verwachte professionele behandeling van de steenslag (lakstift, polijsten e.d. met onzichtbaar resultaat) is echter nog geen sprake. (Klant-)vriendelijkheid op peil, nakomen afspraak en technische afwerking onvoldoende.

C de Vries

De verkopers zijn heel vriendelijk en hebben verstand van het product wat zij aanbieden ook de serves is goed

T Put

Correcte en vriendelijke benadering en afhandeling,prettig zaken doen.

Peter Versluis

Pas bij jullie een AUDI A3 sportback gekocht en heel goed geholpen door Justin van Gorkum en zijn collega's.
Was nog nooit bij jullie binnen geweest, maar ben zo goed geholpen.
Dat heb...
Was nog nooit bij jullie binnen geweest, maar ben zo goed geholpen.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Zeker bij het afleveren van de auto een goede en duidelijke uitleg gehad over de AUDI 👍

Frans van Ooyen

Wij zijn goed ontvangen in Occasioncentrum na wat auto's te hebben gezien door verwezen naar verkoper justin van Gorkum om onze auto te laten taxeren. Na proefrit de deal gesloten en de auto is... Wij zijn goed ontvangen in Occasioncentrum na wat auto's te hebben gezien door verwezen naar verkoper justin van Gorkum om onze auto te laten taxeren. Na proefrit de deal gesloten en de auto is netjes afgeleverd na twee weken.

Ad Stolk

Een zeer gemotiveerde verkoper die koste noch moeite spaarde om onze vragen en wensen te vervullen.

Ik vond de verkoper erg kundig en aardig, merkte echter wel dat het Ames beleid redelijk arrogant is.
Belachelijk lage inruilprijs en nergens op toegeven, standaard voor geprogrammeerde ‘extra-service’.

René

We zijn erg prettig geholpen door verkoper Justin van Gorkum. Alle afspraken zijn tot nog toe nagekomen. Op ons verzoek werd de auto eerder afgeleverd inclusief de montage van een trekhaak. Dit... We zijn erg prettig geholpen door verkoper Justin van Gorkum. Alle afspraken zijn tot nog toe nagekomen. Op ons verzoek werd de auto eerder afgeleverd inclusief de montage van een trekhaak. Dit ondanks de drukte ivm vakanties.
Hier ben je weer klant en niet iemand die je komt storen. Gewoon een verademing t.o.v. andere verkopers. We gaan ervan uit dat ook de andre afdeling zoals de werkplaats, weer aandacht hebben voor de klant.