JoJo

Afspraken bij koop: Levering donderdag 4 juli, één dag vóór vakantie, grote beurt en APK, met bijwerken steenslag op motorkap. Verkoper:"ja, had ik gezien, lakstift is al besteld".
Levering inderdaad 4 juli.
1 Bij goed kijken blijkt de steenslag aangestipt, eh voor zover te zien met een viltstift! -> "Oh ja, doen we direct na uw vakantie. maken we hem gelijk weer schoon." ....
2 Bij ophalen caravan ook spanning banden auto nog even gecheckt. Spanning rondom 3 bar!
3 Bij terugkeer vakantie attentie via buren, een mooie bonsai! Eh, na drie weken in de doos dus met nog drie blaadjes eraan. Te veel moeite om aan promotie afdeling door te geven dat koper met vakantie gaat?
Uiterlijke afwerking, ondanks nadrukkelijke afspraak, technische afwerking en klantvriendelijkheid schieten te kort.

In de tweede ronde auto keurig opgehaald en later op de dag schoon weer terug. Leuke dinerbon ook. Van de bij aankoop bij een dergelijk bedrijf verwachte professionele behandeling van de steenslag (lakstift, polijsten e.d. met onzichtbaar resultaat) is echter nog geen sprake. (Klant-)vriendelijkheid op peil, nakomen afspraak en technische afwerking onvoldoende.

Score voor Occasioncentrum.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Golf Sportsvan