J. de Bruijn

Wasmachine snel gerepareerd!

Liem

Goede service netjes en correct

Hans Almekinders

Het betreft demonteren van de oude inbouwkoelkast, plus plaatsing van een nieuwe.
Wij hebben dit als uitstekend! ervaren.
Zelfs de spullen werden kort voor demontage verwijderd door de...
Wij hebben dit als uitstekend! ervaren.
Zelfs de spullen werden kort voor demontage verwijderd door de medewerker van Molenaar, dit getuigt van service en zorg.
Warm aanbevolen dus!
Chapeau Molenaar!

W.p van soest

Vandaag een nieuwe koelvriescombinatie en een oven / gasplaat laten plaatsen en , geloof mij , hier was echt de wet van murphy van toepassing…Alles fantastisch en naar volle tevredenheid opgelost... Vandaag een nieuwe koelvriescombinatie en een oven / gasplaat laten plaatsen en , geloof mij , hier was echt de wet van murphy van toepassing…Alles fantastisch en naar volle tevredenheid opgelost door een vriendelijke medewerker met kennis van zaken ! Een tien met een griffel

M. Kievit en C. van Dorp

Goede voorlichting en uitleg, goed advies. Snel contact en snelle, accurate levering waarbij af- en aansluiting goed werden gedaan.
De oude machine werd meegenomen.

H.Bosch

Wederom een fijne en meedenkend koopadvies in de winkel gehad en vandaag een zeer vakkundig en perfecte aflevering en plaatsing gehad. Wij komen graag bij Molenaar terug.

Stam

Installatie wasdroger perfect. Advies in de winkel erg gericht op de eigen expertise en de eigen perfecte winkel. Vergelijking met concurrentie werd enkele malen opvallend gedaan. Informatie over... Installatie wasdroger perfect. Advies in de winkel erg gericht op de eigen expertise en de eigen perfecte winkel. Vergelijking met concurrentie werd enkele malen opvallend gedaan. Informatie over magnetron onvolledig.

Laurens

Mijn jaren geleden bij Molenaar gekochte wasdroger raakte defect. De monteur kon niet meer repareren. Twee uur later bracht en installeerde Molenaar een nieuwe wasdroger. De mensen van Molenaar... Mijn jaren geleden bij Molenaar gekochte wasdroger raakte defect. De monteur kon niet meer repareren. Twee uur later bracht en installeerde Molenaar een nieuwe wasdroger. De mensen van Molenaar dragen de klant op handen! Snel, attent, vriendelijk en vakbekwaam. Hulde!

W. van Vliet

Medewerkers in de winkel alsook de monteurs die de wasmachine plaatsten waren zeer adequaat en vriendelijk.

Maris Heijboer

Duidelijke voorlichting en met zorg geïnstalleerd.