Lia

Prima geholpen en ondanks dat er een lange levertijd doorgegeven was heel snel mijn nieuwe wasmachine in huis.
Door corona helaas niet het gebruikelijke assortiment.

RM Portielje

Afspraak is bij Molenaar Witgoed ook afspraak. Ook bij reparaties.

Spaans

Snelle en adequate reparatie van onze Miele-wasmachine. Het bleek dat de schokbrekers ook (overduidelijk) kapot waren, die ook meteen vernieuwd konden worden (lagen standaard in zijn bus).

A.Stuurman

Heel snel geholpen. Service monteur geweest (1 dag na melding) en geconstateerd dat wasmachine op was. 2 dagen later stond er al een nieuwe in huis.
Prima service, snelle levering.

Toos Gosens

Zeer goed zou niet beter geholpen kunnen worden

van Heeren

Deskundige service

A. Verburg

Goede service met zeer deskundige monteur

Particulier

In mei van dit jaar een Bosch wasmachine type WAU28T95NL/17 aangeschaft. Ik vind dit ronduit een waardeloze machine. De wastijden die bij het programma horen komen absoluut niet overeen met wat... In mei van dit jaar een Bosch wasmachine type WAU28T95NL/17 aangeschaft. Ik vind dit ronduit een waardeloze machine. De wastijden die bij het programma horen komen absoluut niet overeen met wat wordt opgegeven. Over een wasje van 1uur en 25min. doet deze machine 2 1/5 uur. Volgens Molenaar ligt dit aan ons zelf. Het wasmiddel zou niet goed zijn? Te veel wasmiddel gebruikt, waardoor de machine veel meer moet spoelen? Dit laatste is absoluut niet het geval want hier let ik extra op. Als de machine b.v. 1 opgeeft dan springt deze weer naar 15, waardoor het wasprogramma weer uitloopt. Uiteindelijk maar op leegpompen en centrifugeren gezet.
Ja, na een kwartier was hij eindelijk klaar, echter kwam het wasgoed er zeiknat uit. Dit is beslist geen aanrader.

van Vendeloo, ook namens Museum 1940-1945 Dordrecht

Zeer deskundig advies, al 40 jaar klant. Eigen reparatiedienst en zeer snel geholpen. Ga niet shoppen, ga naar Molenaar is mijn advies.

R. Verschoor

Fijn geholpen. En goed advies. Vriendelijk