Anja Boer

Zeer goed bedrijf, super blij mee. We hadden een probleem vlak voor de kerst. Dit bedrijf kon ons werkelijk heel snel helpen. Voor de kerst kon ik nog onze was draaien. Echt top.

P.Brand

Na meer dan 50 jaar tevreden klant van Molenaar Witgoed te zijn, wederom bij deze winkel een inbouw vaatwasser besteld , zoals altijd een zeer vlotte levering , en volgens afspraak perfect en met... Na meer dan 50 jaar tevreden klant van Molenaar Witgoed te zijn, wederom bij deze winkel een inbouw vaatwasser besteld , zoals altijd een zeer vlotte levering , en volgens afspraak perfect en met zorg
geinstalleerd !!

Peter

Geweldig bedrijf

Molenaar witgoed Alblasserdam

Snelle service

Tiny

Keurige installatie van mijn nieuwe Bosch wasmachine. Alle lof voor de goede en snelle service en aflevering en het meenemen van mijn defecte apparaat.

Je kunt volledig vertrouwen op Molenaar ! De geboden service ook nu weer uitmuntend; onze familie is meer dan 25 jaar klant. Molenaar zorgt steeds voor een snelle en efficiente oplossing. Het... Je kunt volledig vertrouwen op Molenaar ! De geboden service ook nu weer uitmuntend; onze familie is meer dan 25 jaar klant. Molenaar zorgt steeds voor een snelle en efficiente oplossing. Het defecte onderdeel van de 6 jarige wasmachine was pas leverbaar eind december a.s.; dankzij de deal van Molenaar met de fabrikant konden we een nieuwe wasmachine aanschaffen tegen een redelijke prijs.

Yvonne

Vandaag is bij ons een bosch vaatwasser geleverd, en geinstalleerd.Echt vakmensen.Fantastisch.Ouderwetse service.Is verder niet echt te vinden bij andere grote bedrijven.In Dordrecht.
Zo hoort...
Zo hoort het, met uitstekende uitleg.Ook in de winkel.Hartelijk dank hiervoor.

J Zantman

Gebeld voor defecte wasmachine en de volgende dag was hij weer gerepareerd!

Mast

Super snelle en correcte service. Zeer nauwkeurige installatie . Kortom gewoon top!

Tims

Ervaren vaklieden