Lenneke Versloot

Vriendelijke mensen. De monteur is zeer kundig en meedenkend.

H.J. [Henk]

De reparatie is professioneel en vakkundig uitgevoerd waardoor het apparaat weer naar behoren en naar tevredenheid functioneert.

M.B. Charpentier

Zeer prettig en bovenal betrouwbaar bedrijf! Een aantal dagen geleden heb ik een prachtige koelkast laten bezorgen en installeren door Molenaar Dé Witgoed Specialist Dordrecht en ben zeer tevreden... Zeer prettig en bovenal betrouwbaar bedrijf! Een aantal dagen geleden heb ik een prachtige koelkast laten bezorgen en installeren door Molenaar Dé Witgoed Specialist Dordrecht en ben zeer tevreden over zowel het geleverde product alsook de service. Ik kan inmiddels al jaren op dit bedrijf bouwen op het gebied van witgoed!

Merel

Mijn oma is wacht al al 5 weken op haar koelkast, haar is 10 dagen beloofd. Nadat mijn oma er zelf 6 keer achter aan is gegaan, krijgt ze een showmodel aangeboden maar zonder korting. Ik heb gebeld... Mijn oma is wacht al al 5 weken op haar koelkast, haar is 10 dagen beloofd. Nadat mijn oma er zelf 6 keer achter aan is gegaan, krijgt ze een showmodel aangeboden maar zonder korting. Ik heb gebeld en werd kinderachtig behandeld en mijn oma krijgt geen korting of een andere tegemoetkoming, ik vind dit een hele slechte service.

Ineke Vink

Snelle hulp bij dooiende ijskast

J.Poots

Prima service van de 2 monteurs voor onze defecte vaatwasser.
Echter, direct na reparatie een nieuw probleem waardoor de vaatwasser toch niet werkt.

J van Loon

Zeer goed. Vriendelijk en profesioneel.

anoniem

Vlotte service, vriendelijke monteur, die plezier in zijn werk heeft

Prima geholpen met goed advies