A.L.Schrijver

Geweldige Service.

J. den Hartog

Uitstekende service en voortreffelijke aflevering van mijn inductie fornuis.

Weber

Heerlijk, ouderwetse service, onze nieuwe vaatwasser door een zeer vriendelijke, uiterst kundige monteur geplaatst, vermelden waard een bedrijf met een eigen service/reparatie afdeling, een aanrader

Gerritsen

Goede service

Margo Bouwman

Heel tevreden

Patricia van der Linde

Was altijd tevreden, maar nu recent zeer slechte service. Je moet zelf alles maar opmeten, foto's maken. Hebben het te druk om langs te komen, na aandringen wordt je nummer genoteerd (bij andere... Was altijd tevreden, maar nu recent zeer slechte service. Je moet zelf alles maar opmeten, foto's maken. Hebben het te druk om langs te komen, na aandringen wordt je nummer genoteerd (bij andere klanten komen ze overigens wel langs). Na 5 1/2 week nog niets gehoord. Wordt er gezegd U HAD GEEN HAAST.

D. Lems

Molenaar is het bedrijf waar ik jaren geleden al naar volle tevredenheid een aantal apparaten had aangeschaft die inmiddels aan vervanging toe waren en was de keuze niet moeilijk weer voor Molenaar... Molenaar is het bedrijf waar ik jaren geleden al naar volle tevredenheid een aantal apparaten had aangeschaft die inmiddels aan vervanging toe waren en was de keuze niet moeilijk weer voor Molenaar te kiezen.

MA van der Ploeg

Prima service

Ankie Matena

Zeer snel gekomen n.a.v. Problemen met wasmachine. (Op dezelfde dag )
Reparatie zorgvuldig uitgevoerd .
Super aardige medewerker van molenaar .

Cor Verschoor.

Zowel in de winkel als bij de bezorging uitstekend geholpen.