Hélène Versteeg

Wat is is mijn huis zonder de energiezuinige apparaten van Molenaar?
Veel kennis, prettige mensen, top-service!

Ed

Inbouwkoelkast gekocht ter vervanging van oude. Keurig netjes de oude koelkast verwijderd uit de keukenkastjes, aanpassingen gedaan aan de electra en beluchting welke nodig was voor nieuwe koelkast.... Inbouwkoelkast gekocht ter vervanging van oude. Keurig netjes de oude koelkast verwijderd uit de keukenkastjes, aanpassingen gedaan aan de electra en beluchting welke nodig was voor nieuwe koelkast. Alles perfect afgehandeld, we kunnen er weer een tijdje tegen aan.

Brasser

Duidelijk luisterend oor in de winkel. Met een goed advies daarna. Na 2 dagen wasmachine bezorgd en geplaatst. Alle troep ging mee het huis uit. Heel tevreden.

Corrie

Zeer goed advies in de winkel.
Inbouw van vaatwasser is perfect gedaan. (moest een en ander aangepast worden)
Zeer vriendelijke en deskundige monteur.

Caroline

Snelle , goede service

Maria westerhout

Al 54 jaar klant bij deze Topzaak en hele goede service. Vriendelijke monteur en goed werk afgeleverd. Ben super tevreden...

Geert Stevens

Gisteren in de winkel geweest voor de aankoop van een nieuwe wasmachine en vanmorgen om half negen al bezorgd! Ook de monteurs waren uitermate vriendelijk! Goede zaak met nog de service, zoals Opa... Gisteren in de winkel geweest voor de aankoop van een nieuwe wasmachine en vanmorgen om half negen al bezorgd! Ook de monteurs waren uitermate vriendelijk! Goede zaak met nog de service, zoals Opa Molenaar die ook gaf!

Benjert

Goede reparatie

Henk Ketelaars

Uitstekende en zeer snelle service. Fantastisch’

Eline

Hele snelle service, eerlijk advies. De nieuwe wasmachine is een dag eerder bezorgd dan ze hadden gezegd, en daar was ik erg blij mee. Ze hadden spoed achter de order gezet, omdat de oude wasmachine... Hele snelle service, eerlijk advies. De nieuwe wasmachine is een dag eerder bezorgd dan ze hadden gezegd, en daar was ik erg blij mee. Ze hadden spoed achter de order gezet, omdat de oude wasmachine het net voor de kerst had gegeven. Wat een top-service!
Respect voor de mannen van de bezorging! Wat een zware klus. Ze hebben het heel zorgvuldig gedaan.