W. Walter

We gaan altijd naar Molenaar als we witgoed nodig hebben. Dit omdat de service, informatie en bejegening fantastisch zijn. Ze zijn ook echt niet duurder dan andere witgoed bedrijven. Kortom wij... We gaan altijd naar Molenaar als we witgoed nodig hebben. Dit omdat de service, informatie en bejegening fantastisch zijn. Ze zijn ook echt niet duurder dan andere witgoed bedrijven. Kortom wij bevelen Melenaar ten zeerste aan.

Maureen A

Goed advies, apparaat deskundig en snel ingebouwd.

Joop de Vries

Snel en deskundig

Joke Bauer

Ruim 45 jaar klant van Molenaar Witgoed en nog altijd is de klant “Koning” op het gebied van Service en klantbehandeling van aankoop tot nazorg. Ook de winkel entourage nodigt graag uit tot het doen... Ruim 45 jaar klant van Molenaar Witgoed en nog altijd is de klant “Koning” op het gebied van Service en klantbehandeling van aankoop tot nazorg. Ook de winkel entourage nodigt graag uit tot het doen van aankopen. Gedegen gekwalificeerd winkelpersoneel voor advies en servicepersoneel bij installatie thuis. Alles tot in de puntjes geregeld.

Ron van Nimwegen

De gehele bestaande keukenapparatuur laten vervangen door Molenaar Dordrecht. Als laatste de afzuigkap. Goede service, uitleg en zeer precieze monteur.

S.Aupperlee

Komen hun afspraken na

Ria Vuijk- Jooren

Nieuwe inbouwvaatwasser gekocht en keurig geplaatst door een vriendelijke monteur. Zeer tevreden.

H. Bouw

Heldere analyse van probleem met onze Miele-wasmachine die na 34 jaar trouwe dienst aan zijn/haar einde is. Mijn ‘nieuwe’ Miele is zo’n lang leven niet beschoren helaas.

Harry

Hele snelle service, aandacht, advies bij het kopen van Inductiekookplaat.

Thérèse Kasius-Bezemer

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen