Peter Dargel

Wederom 2 aankopen gedaan bij Molenaar.
De verkoper nam alle tijd om uitleg en advies te geven. Vragen werden meteen opgepakt en beantwoord.
Levering en plaatsing gebeurde zoals gewend...
Wederom 2 aankopen gedaan bij Molenaar.
Levering en plaatsing gebeurde zoals gewend perfect en professioneel.
Kortom we zijn HEEL tevreden

Mevr.P de Reus

Fijne aardige mensen in de servicedienst

A.Njsen

Een grandioos goed bedrijf, zo vind je er geen tweede meer.
Met het uitzoeken van een wasmachine heel erg goed geholpen, op een rustige manier, niks geen gehaast. en heel duidelijke uitleg. Een grandioos goed bedrijf, zo vind je er geen tweede meer.
Bij levering moesten er nog wat dingen gedaan worden: een langer snoer, kraan monteren en afvoer hebben ze aangepast.
En dat zonder enige moeite, en alles heel netjes afgewerkt.

Frans Zoeteman

Vandaag is er wederom door Molenaar Witgoed een apparaat bij ons bezorgd. Wat doen die mannen dat super goed zeg. Daar worden we echt blij van. In mum van tijd stond de droogtrommel op de tweede... Vandaag is er wederom door Molenaar Witgoed een apparaat bij ons bezorgd. Wat doen die mannen dat super goed zeg. Daar worden we echt blij van. In mum van tijd stond de droogtrommel op de tweede etage! En de oude netjes afgevoerd. Super tevreden met deze winkel.

W. Walter

We gaan altijd naar Molenaar als we witgoed nodig hebben. Dit omdat de service, informatie en bejegening fantastisch zijn. Ze zijn ook echt niet duurder dan andere witgoed bedrijven. Kortom wij... We gaan altijd naar Molenaar als we witgoed nodig hebben. Dit omdat de service, informatie en bejegening fantastisch zijn. Ze zijn ook echt niet duurder dan andere witgoed bedrijven. Kortom wij bevelen Melenaar ten zeerste aan.

Maureen A

Goed advies, apparaat deskundig en snel ingebouwd.

Joop de Vries

Snel en deskundig

Joke Bauer

Ruim 45 jaar klant van Molenaar Witgoed en nog altijd is de klant “Koning” op het gebied van Service en klantbehandeling van aankoop tot nazorg. Ook de winkel entourage nodigt graag uit tot het doen... Ruim 45 jaar klant van Molenaar Witgoed en nog altijd is de klant “Koning” op het gebied van Service en klantbehandeling van aankoop tot nazorg. Ook de winkel entourage nodigt graag uit tot het doen van aankopen. Gedegen gekwalificeerd winkelpersoneel voor advies en servicepersoneel bij installatie thuis. Alles tot in de puntjes geregeld.

Ron van Nimwegen

De gehele bestaande keukenapparatuur laten vervangen door Molenaar Dordrecht. Als laatste de afzuigkap. Goede service, uitleg en zeer precieze monteur.

S.Aupperlee

Komen hun afspraken na