ronald

Goede service en kwaliteitsproduct

De raamdecoratie die wij besteld hadden is boven verwachting. Voorzien van een duidelijke omschrijving hoe te handelen.

Uw ervaring

De manier waarop het product was ingepakt was meer dan uitstekend te noemen.

lieke

Mooie jaloezieen, chique uiterlijk en ophangen was heel makkelijk.

Uw ervaring

Website is duidelijk en gemakkelijk alles in te vullen, overal staan toelichtingen bij ze zijn eerlijk over de levertijd. Op de website stond al aangegeven dat de gekozen kleur een langere levertijd had en per mail werd ik hier nogmaals over geĆÆnformeerd met een verwachte datum van levering, vond ik heel netjes. Prijs is in de winkel hetzelfde als thuis, doen zelf ook alles via de website. Fijn dat het voor iedereen hetzelfde is, kunnen veel woonwinkels van leren.

Anne

Door goede recensies hier besteld en er geen spijt van! Ik kwam ergens anders goedkoper uit, maar uit recensies haalde ik wel dat de service hier goed was. Blij dat ik er voor gekozen heb....

heel goed

janneke

Mooie producten, levertijd duurde langer, maar ben er op tijd van op de hoogte gebracht. Snel reactie en houden zich aan beloftes als ze die maken.

Uw ervaring

chique uiterlijk jaloezie, houden goed contact.

Gerrit

Netjes geholpen, kundige medewerkers. Producten waren met 3 weken ongeveer binnen en ben goed op de hoogte gehouden zonder 100 mailtjes te ontvangen. Alles als prettig ervaring en plisse is mooi.

zie bovenstaand

We hebben voor de 2e keer besteld zonder problemen en met een snelle levering

Uw ervaring

Het sturen van voorbeeldmateriaal is uitstekend

Stefan

Erg vriendelijk geholpen in de showroom waar tevens werd meegedacht in oplossingen en afmetingen.
Samen met de afmetingen die ik thuis al had opgenomen de orders ingevoerd. De levering is...

Uw ervaring

Professioneel en klant- servicegericht!

Kim Van Katwijk

Service was prima net als de levering en het aangekochte product zelf. Het hangt prachtig en ziet er erg luxe uit.

Martine

Wij zijn zeer tevreden over Mijnraamdecoratie.nl. In de showroom goed advies gekregen, een vakman die kwam opmeten en later ook ophangen en toen bleek dat er iets mis was met het sluiten van 1 van...

Uw ervaring

Een goede klantenservice is van groot belang. De medewerkers weten hoe ze klanten moeten behandelen. Zeer tevreden!