Colin

Mooie bamboe jaloezieen

Uw ervaring

website is super duidelijk en de jaloezieen zijn erg mooi!

Melanie

Melanie

Uw ervaring

Fijne website om te bestellen, duidelijke stappen zodat je niks over het hoofd ziet.
Mooie foto impressies op website.

Kleijn- Doorn

Prachtige houten jaloeziën. Prijs kwaliteit super en hele goede en snelle service en levering. Echt top!!

Uw ervaring

Heel goed geholpen in de prachtige showroom en super snelle levering

Bart Lahnstein

Prima service! Materiaal uitstekend!

Meer dan goed!

MC

Perfecte jaloezieen

zeer mooie jaloezieen

S.K.N.W.K.

Voor onze gerenoveerde kantine waren wij op zoek naar grote rolgordijnen met een maximale breedte van 350cm. Via de website konden deze lengte niet besteld worden, maar in goed overleg met de... Voor onze gerenoveerde kantine waren wij op zoek naar grote rolgordijnen met een maximale breedte van 350cm. Via de website konden deze lengte niet besteld worden, maar in goed overleg met de klantenservice konden wij buiten de website om onze wensen kenbaar maken. Vervolgens ontvingen wij snel een offerte op basis waarvan wij de uiteindelijke bestelling hebben geplaatst.

Uw ervaring

Door de klantenservice zijn wij zeer goed geholpen. In eerste instantie bij het opstellen van de offerte en uiteindelijk nogmaals toen we specifieke vragen hadden over de montage. De levering kwam... Door de klantenservice zijn wij zeer goed geholpen. In eerste instantie bij het opstellen van de offerte en uiteindelijk nogmaals toen we specifieke vragen hadden over de montage. De levering kwam vervolgens eerder dan verwacht en de kwaliteit van de rolgordijnen is zeer goed. Een tevreden klant!!

van den Belt

Overzichtelijk en fijne site, we hebben nu paar keer bij Joe Benelli gekocht, super tevreden, ook over de levering. Goed verpakt, wordt goed op de hoogte van bezorgen gehouden, fijn!

Gewoon TOP!!!

g zondervee

Proper en mooie jaloezieen, vriendelijke dame in de winkel.

Uw ervaring

alles snel binnen en perfect op maat

H.Bouwman

Bestelling kwam binnen de gestelde tij aan en keurig verpakt ziet er goed en netjes uit, kwam erachter dat er een paar kunststof clipjes weg waren, mail gestuurd en het is netjes naar mij... Bestelling kwam binnen de gestelde tij aan en keurig verpakt ziet er goed en netjes uit, kwam erachter dat er een paar kunststof clipjes weg waren, mail gestuurd en het is netjes naar mij opgestuurd, complimenten.

Uw ervaring

eerlijk en netjes en prijsbewust

S.

Wij zijn erg tevreden met onze raamdecoratie. Het past precies, is mooi en licht.

Uw ervaring

Netjes bezorgd en het produkt is zoals afgesproken.