Helemaal blij mee!

Uw ervaring

Prima kwaliteit, makkelijk te installeren en keurig geleverd!

Govaers

Zeer mooie houten raamdecoratie besteld mooi van kleur en goede levering!

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelde raamdecoratie.

Jessica

Ik heb voor de 2e keer houten jaloezieën besteld bij Mijnraamdecoratie.nl en wederom zijn er prachtige jaloezieën geleverd. Erg tevreden over de snelle levertijd en de prijs/kwaliteit verhouding.

Uw ervaring

Een wijziging van formaat, omdat ik deze zelf verkeerd had ingevoerd, werd snel doorgevoerd!

Heb 3 horizontale jalouzieen besteld,
prima kwaliteit , mooi afgewerkt.

Uw ervaring

had per ongeluk verkeerde kleur doorgegeven bij een van de zonwering .gelukkig werd dit door het bedrijf ontdekt en hersteld.

Niets dan lof. Goede en duidelijke bestelling en maatvoering was top. Zeer tevreden.

Harold

Aantal houten jaloezieën voor iemand op verzoek geplaatst. Zwart met ladderband.Zag er heel goed uit,niks mis mee. De kunstof steunen om de afdeklat te plaatsen vond ik minder,maar heb dit opgelost...

Uw ervaring

Contact was goed,en vragen werden snel beantwoord.

Fam Buitenhuis

Super tevreden !! En blij mee . De maten perfect en staat heeeeeel erg mooi ! Ook de levering naar 4 dagen al in huis 😍👍 Dit bedrijf is een aanbeveling voor iedereen !!!

Fam nijhuis

De luxaflex zijn erg mooi. De bestelling was ook binnen een paar werkdagen bij ons bezoegd. Alles was top

Jan

Zeer tevreden over de geleverde jaloezieën. Echter de geleverde sierlatten waren breder dan de opgegeven maten. Na contact met jullie klantenservice werd mij verteld dat dit standaard is maar ook...

ronald

Goede service en kwaliteitsproduct