Snelle levering echter 1 jaloezie hangt scheef - lopende klacht hele slechte be-afhandeling.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Wij vinden het spijtig om uw slechte review te lezen. U heeft ons per mail gevraagd de jaloezie op maandag op te halen, dit hebben wij direct voor u ingevoerd, op maandag zelf heeft u dit afgezegd, helaas is de chauffeur dan al met de opdracht weg en kunnen wij dit niet meer wijzigen.

Wij hebben contact met u gezocht over een mogelijke leverdag en hier geen reactie op gehad, u geeft later aan zelf contact met de transportdienst opgenomen te hebben in plaats van met ons, deze informatie komt dan niet bij ons terecht.

Graag lossen wij het probleem zo snel mogelijk op, helaas zijn ook wij afhankelijk van de transportdienst en uw aanwezigheid op de afgesproken dag.

Zou u nog vragen hebben dan kan u ons bereiken op 010-7200400 of per mail op info@joebenelli.nl.

Wij zijn in de showroom geweest en daar heel prettig geholpen. Wat stalen mee naar huis gekregen.
Daarna bestelling via internet geplaatst. Die werd vlot geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

P.H. de Vijlder

Mooi product. Exact op maat, eenvoudige montage.

Snel geleverd.

Goede kwaliteit, exact maatwerk en snelle levering.

Degelijke kwaliteit voor een goede prijs

Karin Schoonakker

Jaloezieën zijn prachtig en de maten precies zoals gemeten prima levering alleen jammer dat er geen schroeven of Parkers bij zitten

levering snel en correct

Ruime keus en prima kwaliteit en dat voor een goede prijs

v.d.Meij

sneller leveren dan gepland

Jan Peter Peters

Wauwww,,,,, wat een service , had hier houten jalouzien gekocht en er kwam een onvoorzien mankement naar boven, maar dit was allemaal geen probleem het werd opgelost zonder enige moeite.

Het bedrijf heeft prima materiaal........... maar de service is helemaal top.

M. Geurts

Via internet gevonden en sprak me gelijk aan. Duidelijke en overzichtelijke website. Informatie klopt met het geleverde product.

Kon snel monsters krijgen, zodat je een betere keus kon maken. Hadden een zeer mooie aanbieding.

Vriendelijke mensen en mooie jaloezieen voor een lage prijs. Makkelijk te monteren.