Mijn bestelling kwam maar niet , ondanks dat ik al een mail had gekregen dat hij onderweg zou zijn. Pakje zou zoekgeraakt zijn. Na wat contact via de mail is alles goed gekomen en heb ik vandaag... Mijn bestelling kwam maar niet , ondanks dat ik al een mail had gekregen dat hij onderweg zou zijn. Pakje zou zoekgeraakt zijn. Na wat contact via de mail is alles goed gekomen en heb ik vandaag de pruik alsnog ontvangen. Pruik voldoet volledig aan de verwachtingen.

Een prettig contact met het bedrijf toen het eea verkeerd liep.
De pruik is van prima kwaliteit voor zijn geld

Ik weet niet of het zoekraken van mijn pakje een probleem van het bedrijf is of van het verzendbedrijf.

Perfecte service...met een persoonlijke noot !

service ,nadat bleek dat pakje bij de transporteur was achtergebleven

Top service. Snel, alles in orde zoals besteld, persoonlijke handgeschreven boodschap bij de bestelling is echt een pluspunt en onderscheid jullie van het groothandelsgevoel! Well done 👍👍

Goede kwaliteit, zeer correct en stipt!

Alles was duidelijk. Eventueel de Nederlandse uitleg van de producten nog voorzien op de producten. Maar dat is al muggenzifterij ...

Prachtige pruik (Fever collectie) ontvangen met een persoonlijk kaartje en bedankje voor mijn geduld vanwege een iets latere levering.

Via de mail werd ik slecht op de hoogte gehouden van mijn bestelling, maar volgens mij was dat een foutje en is dit normaal gesproken dik in orde.

Communicatie kan beter! Als je telkens naar Nederland moet telefoneren, is het beter dat ze hun mails opvolgen en beantwoorden.

Mooie website. Goede hulp.

Op website schrijven hoe men een baardstel, snor aanbrengt. Misschien een filmpje!

Goed product, komt overeen met beschrijving op de site, en snelle levering, helemaal tevreden!

Goede communicatie over status van het product.

Goede kwaliteit van het product en snelle levering

Prima ontvangen
Leuk dat handgeschreven kaartje!

Kim Meijboom

Zeer fijn.

Ik werd gebeld betreffende mijn order omdat een item niet meer op voorraad was. Ik kreeg genoeg alternatieven geboden.

Nee, ga zo door ;)

Super snelle er correcte levering. Aardig kaartje erbij.