Kunstvoorinhuis.nl

Kunstvoorinhuis.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kunstvoorinhuis.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company343
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kunstvoorinhuis.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 343 ervaringen.

Trees Venrooy
Trees Venrooy

Nette communicatie , duidelijke informatie

Gewoonweg fantastisch..
de schilderij is prachtig geworden.

Plante, R.M.
Matig (5/10)
Plante, R.M.

fotootje te beoordeling
nette aflevering
ben tevreden over het product

De site suggereert dat het product tussen 10 en 21 dagen afgeleverd wordt. Dit i.v.m. de droogtijd.
Dit wordt bij lange na niet nagekomen. Een tweede bestelling heb ik na 6 of 7 weken nog niet ontvangen.
Ik deed de bestelling 4 weken voor het open huis van mijn nieuwe woning en dacht dus dat ik ruim op tijd bestelde.
Helaas.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte,

Bedankt voor uw reactie! Gezien wij alleen handwerk leveren en met een 60tal kunstschilders de hoogste kwaliteit nastreven, komt het voor dat de levertijd langer is dan dat wij aangeven. Gezien wij alleen met olieverf werken en beschadigingen aan uw werk willen voorkomen zijn wij heel voorzichtig en wachten wij liever iets langer om zo het mooiste resultaat voor u te bezorgen.

Beroemdeschilders/kunstvoorinhuis

Score voor Kunstvoorinhuis.nl:2.5/5

Keurig verzorgd.

Voldoende (6/10)

Het aanbod om een werk niet af te nemen is tamelijk genereus.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Klant,

Bedankt voor uw reactie! Zoals u reeds vermeld geven wij een 100% niet mooi geld terug garantie en is het werk van mondriaan door zijn eenvoud vaak een teleurstelling.
De website van beroemdeschilders krijgt een totale vernieuwing en mocht u een ander werk willen bestellen dan krijgt u van ons een baklijst cadeau!

Beroemdeschilders/kunstvoorinhuis

Score voor Kunstvoorinhuis.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en vriendelijke service. de kwaliteit van het werk is helaas niet erg geweldig, mondriaan zou het werk afkeuren en bij ons is het op het toilet terecht gekomen. wellicht iets te hoog gegrepen. maar qua prijs/kwaliteit gezien kan het ermee door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In afgelopen jaren twee keer schilderij gekocht. schilderij beantwoordde beide keren aan de verwachtingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het schilderij gevonden via google. ziet er precies uit als op de foto, supermooi! zijn er erg blij mee.

Uitstekend (10/10)

Goede afspraken voor maatwerk. Snelle levering zoals afgesproken

showroom!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi schilderij. prima geholpen. prima levering volgens de afspraken.

Jolanda
Jolanda

Zeer attent en bereidheid

Zeer fijne ervaring.

J.A.Nab
J.A.Nab

Snelle en duidelijke afspraken

Parkeer faciliteiten.
Maar de oorzaak is volgens mij de ingestorte parkeergarage.

Heel prettig.

Goed (8/10)

gemakkelijk te bestellen en vlugge bevestiging van de aankoop. ook zeer diverse mogelijkheden worden aangeboden

we hebben toch wel meer dan een maand moeten wachten waardoor we niet wisten wanneer er aan de schilderij werd begonnen en de stand van zaken. misschien een tussentijdse melding van stand van zaken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit is de eerste maal dat we via kunstvoorinhuis.nl een bestelling plaatsen. we waren aangenaam verrast toen we de schilderij kregen. onze schilderij past perfekt in ons huis en het is zeer aangenaam om deze schilderij te bekijken en brengt ons tot rust.

Matig (5/10)

Ik had een goed mail-contact met medewerker, 10 euro retour omdat de afmeting niet klopte

levertijd klopte echt niet 2 weken langer dan jullie opgeven en dat dan ook schilderij niet de juiste afmeting had vond ik toch wel jammer'
verbeterpunt : geef duidelijker aan waar het schilderij uiteindelijk van daan moet komen wees helder en transparant

Score voor Kunstvoorinhuis.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Schilderij besteld....verkeerde afmeting....en levering duurde veel langer dan gezegd.

Bedrijfsinformatie

Kunstvoorinhuis-Beroemdeschilders is een innovatieve online galerie voor betaalbare kunst. Sfeervolle, kleurrijke, 100% handgeschilderde olieverf schilderijen van erkende kunstenaars koop je bij ons online vanuit je luie stoel!
Adres
Luchthavenweg 47E