Yvonne valk

Goed overleg en contact

Netjes, we werden goed behandeld en ze gaven duidelijke info.

Alles gaat zoals jij het wil. Je kan de maten uitzoeken en ze komen hun afspraken na. Mailcontact verliep goed .

Fijn als er een grotere galerie zou zijn om alles live te bekijken.

Jack. R.

Heel goede ervaring , prachtig schilderij gekregen

Ik werd op de hoogte gehouden hoe lang het ging duren,en ik kreeg een foto gemaild hoe het schilderij er uit zag toen het klaar was.

Nee, alles goed zoals het is.

ALM Peters

Het was aangenaam zaken doen met kunstvoorinhuis.nl, eveneens juiste informatie en altijd correcte beantwoording van mijn mailtjes.

Heel mooi schilderij in de kleuren die ik wenste. Een mooie aanwinst.
Perfecte bezorging en alle informatie die ik wenste heb ik gekregen.

Ik zou niet weten welke.

Jan Cox

Eerst een beetje nonchalant daarna een zakelijke afhandeling

Telefonisch zeer goed bereikbaar en zeer dienstig plus punt

Bij aankoop meteen vermelden de levertijd

Inmiddels drie schilderijen bij Kunstvoorinhuis gekocht. Betaalbare schilderijen. Schilderijen worden bij de verzending zeer goed ingepakt. In overleg wordt een bezorgdatum afgesproken.
Bij...

Vriendelijke klantenservice.

Jan cox

Iets langere levertijd als beloofd.
Na een e-mail werd de bestelling correct op tijd en zeer goed afgeleverd.

Zeer zakelijk

Leveren zoalsU beloofd

Zijn zeer tevreden

snelle reactie op mails

duur van levering duurde iets langer dan verwacht

Misschien wensenlijst in website zetten, zodat n schilderij datje mooi vindt daarin bewaard kan blijven

Prachtige schilderijen, prima levering en bij vragen goed bereikbaar. Zeker n aanrader!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Op de productpagina hebben wij een tab favorieten toevoegen en kunt u een account aanmaken zodat u altijd uw keuze kunt terug vinden.

Recentelijk hebben wij ook een tab toegevoegd waar u ieder gewenst formaat kunt bestellen.

JP

Rob Edelman

Wat een prachtig schilderij! Er zijn heel blij met het “Afrikaanse dorp”. Het duurde wel even voordat ie er was, maar het resultaat mag er zijn en de communicatie tussendoor was adequaat en prettig!

Kwaliteit van het schilderij is echt top

Zelf tussendoor communiceren over de verwachte levertijd

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Rob,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Omdat wij onze olieverfschilderijen in opdracht laten schilderen door een erkende kunstschilder kan het zijn dat de levering een paar dagen langer duurt. Dit heeft vooral te maken met het drogen van de olieverf en omdat wij beschadigingen willen voorkomen.

JP