Hw

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit

johannes keijzer

Het krijtbord is zonder probleem geleverd

makkelijke te vinden

zou het niet weten

Henk Mulder

Ingrid Van Oeffelen

Goed ,snelle levering mooi en goed product

idverde Realisatie B.V.

Ok

duidelijke website

levering...was in veronderstelling dat bestelling onze kant op zou komen maar hier moest een afspraak voor gemaakt worden.

Schuur7.nl

Duurde lang

Mooie producten

Vindbaarheid artikelen op website en levertijd (komt niet overeen met wat wordt omschreven)

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij produceren alle krijtborden zelf. En wij hadden inderdaad wat personele problemen door ziekte. Hierdoor zijn een aantal bestellingen met vertraging geproduceerd en verzonden. Wij bieden in onze vertragingsmelding ook altijd op optie om contact met ons op te nemen als u met een deadline zit. In uw geval hebben wij niks gehoord waardoor uw bestelling via het standaard proces is verwerkt.
We hopen dat het krijtbord verder naar verwachting is en dat u het met plezier kunt gebruiken.
Het Goodstore verkoopteam.

Pieter

Goed product, goed geleverd

Alle info die je nodig hebt

Myriam Weijnjes

Te lang moeten wachten op de levering.
Een verwittiging gehad, maar pas na de betaling.

Kan er geen neerschrijven

Verwittig mensen voor hun betaling

martin blieck

Tweemaal verkeerd artikel thuis gekregen. Derde keer was goede keer. Levering bestelling werd tweemaal aangekondigd door Bpost, maar goederen werden iedere keer (zonder waarschuwing) geleverd door... Tweemaal verkeerd artikel thuis gekregen. Derde keer was goede keer. Levering bestelling werd tweemaal aangekondigd door Bpost, maar goederen werden iedere keer (zonder waarschuwing) geleverd door DHL. Onmiddelijke levering als op de website is gewoonweg een leugen. Na ontvangst verkeerde levering(en) per mail contact gezocht. Reactie was snel en vriendelijk.

ruime keuze

"onmiddellijke levering" is ronduit een leugen

coen heteren

Zeer slecht

Niet bekend bij mij

Gehele communicatie. Gehele proces van interne productie

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Hi Coen,
Hi Coen,
Door een technisch issue is helaas uw order niet verwerkt. Wij werken volledig geautomatiseerd en kwamen er pas achter dat er iets met uw order was nadat u hier zelf over belde. Erg vervelend, want toen was het al te laat voor u.
Gelukkig is het technisch issue verholpen en werkt alles weer soepel, wij hopen een eventueel toekomstige order wel goed te kunnen verwerken voor u.
Nogmaals excuses voor ongemak hierdoor!
Verkoopteam Goodstore