Installateur bekwaam en vriendelijk,
zijn hulp daarentegen was slordig.
Installateur bekwaam en vriendelijk,
zijn hulp daarentegen was slordig.
Bij de werkzaamheden van de dakdoorvoer maakte hij een deuk in de pijp van de ventilatie zonder daar iets over te zeggen!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat ik al sinds lange tijd ervaring heb met Kemkes

RenéSmits

Vriendelijke monteurs

Al jaren goed geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

tijdens verkoop werd er helemaal niet gesproken over vernieuwen thermostaat! ( bijverkoop)

W. Artz

Vriendelijke monteurs, werken goed door.

Totaal service, installatie en onderhoud

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Betere nacontrole over trillingen van Warmtepomp op een houten dak. Moet nog een oplossing voor komen. Al gemeld en wacht nog op terugkoppeling

Jk hong

Aanbood en kost

De service in installatie was heel goed

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Korte wachten tijd voor nieuwe toestel

Tonnie De Bodt

De jongens weten waar ze mee bezig zijn, super

Er wordt kwaliteit geleverd, en vakkundig gemonteerd, een lekkage ook snel verholpen en een goede contact mogelijkheid via de telefoon ,op het opruimen van de achter gebleven rommel ben ik minder... Er wordt kwaliteit geleverd, en vakkundig gemonteerd, een lekkage ook snel verholpen en een goede contact mogelijkheid via de telefoon ,op het opruimen van de achter gebleven rommel ben ik minder positief, veel blijven liggen, verwijderen van oude ketel duurde te lang,maar is toch netjes opruimen complimenten voor jan jansen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer informatie over de werking van het project.

Smulders

Het door werken van de monteurs

daar moet ik nog achter komen, hoe goed hij werkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

dat het na lopen van de werkzaam, dat alles weer op zijn plaats ligt zo als dakpannen

Goedemorgen mijnheer en mevrouw Smulders,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling, wij gaan uw verbeterpunt doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Kemkens...
Goedemorgen mijnheer en mevrouw Smulders,
Kemkens B.V.

De monteurs waren erg vriendelijk

We hebben erg lang op de ketel moeten wachten en de communicatie verliep erg stroef.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De monteurs hadden niet het juiste gereedschap bij zich

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
met vriendelijke groet,

Wesley Lether

Goede prijs!

Prima service, groot bedrijf snel geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

er was een probleem van mijn remeha ketel, daar moest een service monteur voor komen. Maar uiteindelijk weer een remeha service monteur.. Dus als dat intern ook geregeld had kunnen worden binnen... er was een probleem van mijn remeha ketel, daar moest een service monteur voor komen. Maar uiteindelijk weer een remeha service monteur.. Dus als dat intern ook geregeld had kunnen worden binnen kemkens dan had ik waarschijnlijk 1 dag minder zonder warm water moeten leven.

Goedemorgen mijnheer Lether,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Goed om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is!

Klaassen

De gemotiveerde mensen en hun kennis

Goed advies en goede afhandeling

Luisteren

Jos Suijker

Heel snelle installatie doordat er een installatie uitgevallen was

De service is goed maar de pomp van de CV maakt best wat geluid bij het inschakelen. De installatie is nog niet volledig doordat er nog een onderdeel niet geleverd was.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Even nabellen of de installatie naar tevredenheid werkt