Diny Kastelijns

Dat de onderlinge communicatie van klant naar Kemkens en van Kemkens naar de mannen die het moeten uitvoeren, beter kan.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De gesprekken die we gehad hebben over het plaatsen van de panelen, de uitvoering (de mannen die ze geplaatst hebben, de uitleg van de elektra-man) prima voor elkaar. Dus ik raad Kemkens aan voor... De gesprekken die we gehad hebben over het plaatsen van de panelen, de uitvoering (de mannen die ze geplaatst hebben, de uitleg van de elektra-man) prima voor elkaar. Dus ik raad Kemkens aan voor het plaatsen van zonnepanelen.

Wat viel u in positieve zin op?

De bereidbaarheid van de mensen om mij te helpen met beslissingen nemen want ik sta er alleen voor door ziekte van mijn man.

Yvonne

Ga zo door

Ze komen hún afspraken na

Wat viel u in positieve zin op?

Ze wisten precies wat er gedaan moest worden

Koos Driessen

Airco in adviseren meenemen

Alles perfect geregeld, zowel panelen als warmtepomp!

Alles!!

Zeker zo doorgaan

Ik kan ze zonde meer aanbevelen maken netjes werk

Alles netjes geregeld was

Patricia

Op dit moment niet.

Goede service.
Top team, goed samenwerken, fijne mensen en professioneel.

Wat viel u in positieve zin op?

Super team wat vakkundig te werk ging.

Arie

Gewoon op deze manier doorgaan.

Wij hebben door de firma Kemkens zonnepanelen laten plaatsen. Wat een geweldige medewerkers, echt super! Alles verliep volgens plan, keurig netjes. Er werd duidelijk met ons overleg gepleegd over... Wij hebben door de firma Kemkens zonnepanelen laten plaatsen. Wat een geweldige medewerkers, echt super! Alles verliep volgens plan, keurig netjes. Er werd duidelijk met ons overleg gepleegd over hoe en waarom. Geen draadje of schroefje was er na afloop te vinden. De kamer werd zelfs gezogen! Geweldig, niets dan lof voor de 3 medewerkers en ook over de telefoonmedewerker na afloop die ons nog even te woord stond. Vriendelijk en behulpzaam, een dikke 10 voor allemaal!

Wat viel u in positieve zin op?

De manier waarop het allemaal geregeld werd, van het eerste telefoontje, tot de uiteindelijke plaatsing.

Frans

Ga zo door

Het hele traject van aanbieding tot uitvoering heb ik als prettig ervaren.

Wat viel u in positieve zin op?

De installatie is goed gemonteerd en alles is netjes opgeruimd

Bart Schroder

Controle van de zonnemeesters op alle installaties laten uitvoeren.

8 maanden na installatie blijkt de meterkast een gigantische zooi. Hier kwamen we toevallig achter bij een controle. Kabels zitten niet goed vast en installatie is uitgeschakeld vanwege accuut... 8 maanden na installatie blijkt de meterkast een gigantische zooi. Hier kwamen we toevallig achter bij een controle. Kabels zitten niet goed vast en installatie is uitgeschakeld vanwege accuut brandgevaar. Bijzonder nalatig en had grote gevolgen kunnen hebben. Administratief traject vooraf was ook bijzonder moeizaam. Meerdere weken dagelijks moeten bellen, omdat binnen de genoemde termijn geen installatiedatum werd gepland.

Iedereen was erg vriendelijk

martien

Ga zo door

goede informatie ik heb niet lang hoeven wachten en ze waren snel geplaatst en dat ik kemkens ken

goed

T. Albers

Nee, kon niet beter

Van begin af aan alles goed

Totaalplaatje was heel goed