Tjerk

Nvt

Iedereen doet zijn best

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Sommige monteurs zijn beter thuis is warmtepompen. Deze vooral inzetten bij problemen

Geachte mijnheer van Eek,
Geachte mijnheer van Eek,
Dank u wel voor uw reactie, ik zie dat er inderdaad meerdere monteurs bij u geweest zijn naar aanleiding van een storing. Dit had inderdaad voorkomen kunnen worden als er gelijk een warmtepomp monteur gestuurd zou zijn. Onze excuses hiervoor en wij hopen dat het probleem nu opgelost is.

Wel

M.J.v.d.Putten

Netjes en snel gemaakt.

snelheid aanbrengen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

betere informatie en overleg over de instellingen van het apparaat

F. Teller

Zeer lang op moeten wachten, maar installatie verliep professioneel en degelijk, nette afwerking, goede voorlichting.

professionaliteit

Wagenmakers

De wil is er wel, maar de kennis en ervaring nog niet

Wat viel u in positieve zin op?

Eigenaarschap nemen voor het eindresultaat

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Investeer in benodigde kennis voor de medewerkers en zorg ervoor dat advies en installatie beter met elkaar op 1 lijn komen te liggen.

Geachte mijnheer/mevrouw Wagenmakers,
Dank u wel voor uw reactie, ik ga uw verbeterpunt doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat we dit voor de toekomst kunnen verbeteren.
Met...
Geachte mijnheer/mevrouw Wagenmakers,
Kemkens BV

De uiteindelijke installatie is naar tevredenheid verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis en ervaring van de installateurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Het gegeven advies voor de plaatsing van de installatie (zowel binnen als buitendeel) bleek na overleg met de installateur niet mogelijk waardoor vertraging in de uitvoering is ontstaan en de klant... Het gegeven advies voor de plaatsing van de installatie (zowel binnen als buitendeel) bleek na overleg met de installateur niet mogelijk waardoor vertraging in de uitvoering is ontstaan en de klant noodgedwongen toch een nieuwe CV ketel moest aanschaffen, terwijl de bestaande ketel slechts 11 jaar oud was. Meer gedegen en realistisch advies is aan te bevelen.

van Donzel

Bij Kemkens komen ze hun afspraken na.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs van Kemkens zijn goed opgeleid, werken als team en klaren de klus effectief.

ga zo door

Eigenlijk het hele proces van de installatie is prima verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Positieve instelling en vakmanschap van het personeel.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Vooraf misschien iets meer informatie.

C van laake

Prima team hier gehad, keurig werk en alle informatie erbij gekregen

Wat viel u in positieve zin op?

Elke aktie van Kemkens bij ons (en dat waren er veel) is keurig en prima uitgevoerd in een positieve sfeer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De oorlogsrecht ( Oekraïne) zorgde voor zeer lang uitstel en ook ongewenste maar blijkbaar onvermijdelijke prijsverhoging. Ik heb in dat jaar uitstel een paar maal zelf moeten bellen over de... De oorlogsrecht ( Oekraïne) zorgde voor zeer lang uitstel en ook ongewenste maar blijkbaar onvermijdelijke prijsverhoging. Ik heb in dat jaar uitstel een paar maal zelf moeten bellen over de situatie en kreeg daar soms halve beloftes die niet doorgingen. Dat was jammer en wat vervelend.

Claessen

Hoewel te lange wachttijd (wel 14 maanden), snel en netjes geïnstalleerd

Goede installateurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Beter en actief communiceren over vertragingen en wat dan het plan is/wordt

Goedemiddag mijnheer/mevrouw Claessen,
Goedemiddag mijnheer/mevrouw Claessen,
Dank u wel voor uw reactie. De wachttijden voor de warmtepompen zijn op het moment erg lang en ook wij hopen dat dit snel opgelost gaat worden. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze installatie monteurs.