Geen idee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goede service monteur

Alles verliep soepel

Afspraak, installa

Geheel

Simon Galama

Werkzaamheden zijn netjes en correct uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Correctheid van de medewerker en het zorgvuldig afwerken van de werkzaamheden

Zie mijn eerste verhaal in deze review.

Niet aanbevelen omdat er bij ons zoveel fout is gegaan nadat wij een ventilatiepakket hadden gekocht en een nieuwe warmte ketel.Ten eerste ging dit bij het installeren al fout (kwamen wij later... Niet aanbevelen omdat er bij ons zoveel fout is gegaan nadat wij een ventilatiepakket hadden gekocht en een nieuwe warmte ketel.Ten eerste ging dit bij het installeren al fout (kwamen wij later achter) . De nieuwe ventilatiebox was verkeerd om aangesloten ( op zijn kop 😩 !!!)
De afstandsbediening voor de box werkte niet. Ook niet nadat wij een tweede hadden gekregen. Nadien kwamen wij er ook achter dat er het ventilatiekanaal niet in zijn geheel was schoongemaakt. De installateur vroeg aan ons of wij een stofzuiger hadden hiervoor 🤔)
Inmiddels zitten wij twee weken nadien nog steeds met een niet schoongemaakt ventilatiekanaal en komt Kemkens a.s donderdag wederom naar ons toe om problemen op te lossen. Inmiddels hebben wij vrije dagen moeten nemen en tig telefoontjes moeten plegen voordat e.a is opgelost !!!!

Tot nu toe nog niets

Kwam beetje onzeker over.
Kwam beetje onzeker over.
Wij hadden vorig jaar in de zomer onze ketel ( toen nog contract) laten schoonmaken door jullie. Deze jongen die toen kwam. Was zeer aardig, behulpzaam en kundig. Dat was voor mij de reden om de ventilatie box/ systeem via jullie te laten doen.

Het is prima gedaan. Maar degene die kwam. Kwam best onzeker over. Hij wist de vragen niet goed te beantwoorden. Jammer dat er geen nieuw batterijtje in onze afstandsbediening gedaan is. ( de oude.... Het is prima gedaan. Maar degene die kwam. Kwam best onzeker over. Hij wist de vragen niet goed te beantwoorden. Jammer dat er geen nieuw batterijtje in onze afstandsbediening gedaan is. ( de oude. Zou niet weten hoe dat zou moeten zonder apparaatje te beschadigen)

Wat viel u in positieve zin op?

Kwam op tijd. Ruimde netjes alle rotzooi op.

Iets sneller de factuur verzenden en een snellere reactie opcde vraag die gesteld is voor ventilatie in de bijkeuken. er zijn door de monteurs ook foto's voor genomen.

De goede voorlichting vooraf en de uitleg daarna.

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid waarmee gewerkt werd

W.P.G.Hartmans

Betere afstemming van diensten binnen het bedrijf. Je moet als klant achter de feiten aanlopen.

Deze plaatsing verdient geen schoonheidsprijs door de slechte communicatie van dit bedrijf. heeft ongeveer 10 maanden geduurd.

Wat viel u in positieve zin op?

Kunnen door di zijn.t voorval niet erg positief

We hadden al ervaring met Kemkes (huur + onderhoud CV-ketel)

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van leveren en installeren

Otto van Gennip

Praktijkervaring voor verkoopmedewerkers, wat kan wel, wat niet.

Weren netjes en precies volgen afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Precies op tijd en netheid bij de opdracht

Wanneer spullen niet geleverd kunnen worden, neem dan een proactieve houding in, en laat een klant niet in het ongewisse

Ervaren en deskundige medewekers

Wat viel u in positieve zin op?

Wanneer je iemand te pakken krijgt zijn ze gaag bereid om mee te denken