Gewoon zo doorgaan!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Vakkennis en omgang met klanten zijn zeer goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Soepele aanpassing aan onze vakantiedata.

Yvonne Schrooders

Uitleg geven hoe kanalen reinigen in zijn werk gaat

Keurig gewerkt

Gemotiveerd personeel

Reactie Kemkens Ventilatie:

Dank u wel Mevrouw Schrooder voor uw positieve beoordeling en het aandachtspunt gaan we doorgeven bij de desbetreffende afdeling.
Kemkens B.V.

De geinstalleerde ventilatiebox maakt in de hoge stand wel heel veel lawaai.

afspraken goed nagekomen

afspraak is afspraak

Jan van Lamoen

Even per e-mail of app doorgeven wanneer de betreffende monteur langs komt.

Goed werk geleverd door Arno uit Oss.

Snelheid van werken.

Afspraken kunnen beter worden afgestemd

nette en correcte afhandeling

nette persoon bij plaatsing

Reactie Kemkens Ventilatie:

Goedemorgen, dank u voor uw feedback. Desondanks lezen wij dat uw afspraak niet geheel volgens planning is verlopen, dit gaan wij oppakken om onze dienstverlening te verbeten.
Met vriendelijke...
Kemkens BV

J.A. van Puijenbroek

N.v.t.

Snel afgehandeld, goede uitleg.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze stofzuigen zelfs na installatie! Super!

Frank Milder

Goed service, nette afwerking, klantvriendelijke monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Kanalen schoongemaakt en daarbij vuile roosters vervangen

!

Op tijd volgens afspraak, netjes gewerkt. Goede uitleg.

?

Wolters

Geen alles prima

Veel kennis en een prima monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Werkte netjes en ruimden netjes alles op

prima service