Factuur is nog niet ontvangen, mag sneller na de installatie

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Fijne service, apparaat werkt goed

Snelle service, goede uitleg

Jullie kunnen niet ongevraagd zomaar werkende spullen meenemen bij jullie klanten. Dit is echt zeer ongepast. Ook wanneer iets afbreekt dient dit gemeld te worden.

De monteur heeft een stuk van de kap afgebroken bij het openen van de box. Ook heeft hij zonder te overleggen de oude nog goed werkende box meegenomen. Dit had hij niet zomaar uit eigen beweging... De monteur heeft een stuk van de kap afgebroken bij het openen van de box. Ook heeft hij zonder te overleggen de oude nog goed werkende box meegenomen. Dit had hij niet zomaar uit eigen beweging mogen doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Hij kwam volgens afspraak.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Onze Ventilatie afdeling heeft direct contact met de klant opgenomen en er is samen tot een oplossing gekomen!

Versteeg

Ga zo door

Goed snel geholpen

Snelheid van reageren

Niek Pietersna

Die vorige installatie was erg irritant lawaaiig en het was ff slikken dat jullie pas na 1,5 maand tijd hadden, ik heb t maar zo gelaten maar het had sneller gemogen kan me voorstellen dat mensen... Die vorige installatie was erg irritant lawaaiig en het was ff slikken dat jullie pas na 1,5 maand tijd hadden, ik heb t maar zo gelaten maar het had sneller gemogen kan me voorstellen dat mensen verder kijken, de belofte van binnen 3 weken is dan erg misleidend, ja leuk dat planning binnen 3 weken belt maar het gaat erom hoe snel de monteur er is, gelukkig was jullie binnendienst medewerker zo slim om direct met planning door te verbinden, zodat ik niet ook nog 3 weken op de planning moest wachten.

Goede monteurs degelijke kwaliteit

Top monteur!

?

“Overall” goed werk geleverd

Zelf goed nagedacht

van den Brand

Beter materiaal

Zag er niet zo professioneel uit

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de monteur

Rikken

Fijn en netjes geholpen

Aardige monteur

Snel offerte en snel ingepland. Vriendelijke monteur, werkt netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van reageren en installeren

Jagers

goede apparatuur, goede service

service en vriendelijkheid medewerkers

N.J. Valk

Ik was alleen van plan de ventilatie te laten reinigen. Bij inspectie van het ventilatieapparaat kreeg ik het advies het apparaat, dat al meer dan 25 jaar oud was, te vervangen, met ook als voordeel... Ik was alleen van plan de ventilatie te laten reinigen. Bij inspectie van het ventilatieapparaat kreeg ik het advies het apparaat, dat al meer dan 25 jaar oud was, te vervangen, met ook als voordeel een zuiniger verbruik en instelbaar met een afstandsbediening. De plaatsing daarvan was direct mogelijk nadat een nieuw apparaat nog even werd bezorgd. Een goede uitleg en deskundig advies en ik ben erg blij met de beslissing die ik heb genomen.

Wat viel u in positieve zin op?

De tijd die de monteur nam voor de inspectie, advies en uitleg: alles heel duidelijk.