Zie mijn eerste verhaal in deze review.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Niet aanbevelen omdat er bij ons zoveel fout is gegaan nadat wij een ventilatiepakket hadden gekocht en een nieuwe warmte ketel.Ten eerste ging dit bij het installeren al fout (kwamen wij later achter) . De nieuwe ventilatiebox was verkeerd om aangesloten ( op zijn kop 😩 !!!)
De afstandsbediening voor de box werkte niet. Ook niet nadat wij een tweede hadden gekregen. Nadien kwamen wij er ook achter dat er het ventilatiekanaal niet in zijn geheel was schoongemaakt. De installateur vroeg aan ons of wij een stofzuiger hadden hiervoor 🤔)
Inmiddels zitten wij twee weken nadien nog steeds met een niet schoongemaakt ventilatiekanaal en komt Kemkens a.s donderdag wederom naar ons toe om problemen op te lossen. Inmiddels hebben wij vrije dagen moeten nemen en tig telefoontjes moeten plegen voordat e.a is opgelost !!!!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van ventilatie? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Tot nu toe nog niets

Score voor Kemkens Ventilatie: 1/5