Leo

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goede offerte, uitleg, goed advies en dito plaatsing

Snelle werkwijze

john

Spontaan, snel, meedenkend (geld besparen)

Meedenken

Kramer

Wel, omdat er gedaan is wat er gedaan zou worden, vlot, voor een redelijke prijs.

Rust en vakmanschap

Geen.

Goede Service.

Heel aardig.

Vreemd en ook wel irritant vond ik dat mijn 3 (overbodig geworden) ronde luchtroosters zonder overleg zijn meegenomen door de medewerker. Zou goed zijn te vragen aan de eigenaar of hij er zelf nog... Vreemd en ook wel irritant vond ik dat mijn 3 (overbodig geworden) ronde luchtroosters zonder overleg zijn meegenomen door de medewerker. Zou goed zijn te vragen aan de eigenaar of hij er zelf nog een bestemming voor heeft.

zie hierna

kordate medewerker. Heldere instructie

Correcte en snelle reactie op aanvraag nieuwe ventilatie. Na goedkeuring van offerte snelle plaatsing door een uitstekende monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte en snelle afhandeling van het hele proces

Vakkundig personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Werkzaamheden volgens corona afspraken correct uitgevoerd

Ga vooral zo door

Wel aanbevelen goede service kundige installateurs helemaal TOP

Wat viel u in positieve zin op?

De supersnel gemaakte afspraak en kundige instalatie en reiniging van de luchtkanalen

Tom

De handleiding van de afstandsbediening is zeer summier.
Een uitgebreidere handleiding op A4 is zeker een goede aanvulling.
De uitleg en toelichting van de monteur is snel vergeten.

De ventilatieschachten zijn, zeker bij bestaande bouw, een vergeten onderdeel van het huis, dat serieus vervuild kan raken. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit heeft laten reinigen, terwijl dat... De ventilatieschachten zijn, zeker bij bestaande bouw, een vergeten onderdeel van het huis, dat serieus vervuild kan raken. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit heeft laten reinigen, terwijl dat zeker noodzakelijk is!

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was helder, duidelijk en bekwaam.

Ilona Van de Vossenberg

Goede hardwerkende monteur die netjes werkt

Wat viel u in positieve zin op?

Hard werkende monteur die netjes werk aflevert