Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

snelle service

netjes uitgevoerd

Goed en kundig en vriendelijk

Mannen met ervaring

Weet niet

Men moet zelf maar beslissen waar ze het aanschaffen.

Wat viel u in positieve zin op?

Schoon werken (kleed op de grond tegen vuil)

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundige medewerkers in offerte- en uitvoeringsfase

De monteur stelde zich niet flexibel. op. hij had kennelijk verwacht een makkelijk standaard klusje te klaren maar moest vanwege de ouderdom van de woning en de zwaar verouderde MV (uiteraard ook de... De monteur stelde zich niet flexibel. op. hij had kennelijk verwacht een makkelijk standaard klusje te klaren maar moest vanwege de ouderdom van de woning en de zwaar verouderde MV (uiteraard ook de reden dat ik een geheel nieuwe unit heb gekocht) die er zat meer zijn best doen. en daar deed hij erg moeilijk over. Uiteindelijk heeft hij wel goed werk geleverd, maar zijn werkhouding was onder de maat.

betrouwbare partij met groot netwerk en monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

bestellen en contact met de verkoop en plannen afspraak was heel fijn

Reactie Kemkens Ventilatie:

Wat vervelend te horen dat het bezoek van onze monteur niet helemaal fijn is verlopen. Excuses daar voor. Het is natuurlijk altijd de bedoeling dat we u vriendelijk helpen en goede service verlenen.... Wat vervelend te horen dat het bezoek van onze monteur niet helemaal fijn is verlopen. Excuses daar voor. Het is natuurlijk altijd de bedoeling dat we u vriendelijk helpen en goede service verlenen. Gelukkig is het werk wat hij geleverd wel naar uw tevredenheid gebeurd. Dank u wel voor uw feedback. Wij nemen dit mee om onze service te verbeteren.

Het goedkeuren van de offerte verliep wat verwarrend. Na een telefoontje en mail was het goed.

Prettige en goede informatie. Snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle antwoorden en service.

Goede en snelle service

Alles was supergoed geregeld

Pijush Sarkar

Please debit the amount for the new item which is installed.

nice and on time

knowledge

Rolf Gyssen

Uitstekende en snelle installatie met zeer duidelijke uitleg van de werking.

Duidelijke uitleg

In 1e instantie was een monteur gestuurd die geen kennis van zaken had

prima service

Wat viel u in positieve zin op?

goed advies en meedenken van de monteurs en netjes werken