Henry van vught

Niks.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goede service , vriendelijk personeel heeft netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Mede werker was heel netjes en vriendelijk en snel en goed gewerkt, goede uitleg geven.

Tot nu toe heb ik geen definitieve rekening ontvangen en weet dus niet wanneer u het bedrag met incasso van mijn rekening gaat afhalen. Dan kan ik nl toereikend saldo regelen op mijn lopende rekening.

kan niet anders zeggen dan dat ik het al gedaan heb.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid van handelen en de correcte montage.
Moet nog wachten totdat ik met zekerheid kan zeggen dat het goed is gebeurd.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Ik heb navraag gedaan en het bedrag word omstreeks de 20ste van uw rekening afgeschreven. Het factuur heeft u ook al ontvangen als het goed is.
Kemkens BV.

Peter Wildenberg, van den

Prettige communicatie, service en fijn personeel. Netjes afgewerkt en opgeruimd.

Zie boven

M.C. Rossen

Nvt

Snel een goed geregeld allemaal

Snelheid

Liauw-Anjie

Omdat het reinigen opzicht hier netjes gebeurde en wij tevreden over zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer beleeft en veel kennis op hun werkgebied

Mevr. M. Rekkers

alleen maar lof over het plaatsen van het nieuwe afzuigsysteem en het netjes werken, uitleg en vriendelijkheidvonteur.

Wat viel u in positieve zin op?

netheid, vriendelijkheid, rustig, handigheid van de monteur

We zijn heel tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren heel vriendelijk. De offerte was duidelijk.

Stefan V.

N.v.t.

De aanbeveling is niet alleen gebaseerd op het ventilatiesystem zelf, maar ook op de geweldige service door verkoop, planning en de monteur die de installatie heeft uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was erg aardig en nam de tijd en moeite om alles uit te leggen.

Ilhan

Vervangen en reinigen niet appart van elkaar berekenen. Reinigen kost weinig moeite

Vervangen vind ik goed alleen reinigen kost wel behoorlijk veel geld voor geen moeite er was bij mijn maar 2 ventielen wat amper 10 min. Duurde wel behoorlijk veel geld kost

Wat viel u in positieve zin op?

Weinig werk voor veel geld

Blijf zo doorgaan

Ik ben zeer tevreden over de installatie van de afzuigunit en het reinigen van de luchtkanalen. Monteur gaf duidelijke instructie en was vriendelijk.

kunde en informatie