Swinkels

Iedereen legde alles geduldig uit en liet even zien hoe je water bijvult.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Bij bellen duidelijke uitleg. Fijne mensen aan de telefoon en monteurs die de ketel plaatsen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Leg ook uit dat de ketel zuiniger is en ook iets anders werkt.

Verstappen

Netjes werken

Alles naar tevredenheid afgehandeld volgens afspraak.

Alpi

Vakkundig en snel

Vakkundig en fijn dat er een onderhoudscontract erbij zit.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Goed maar wel veel herrrie wat ik niet gewend ben

Was snel geleverd

Inlichtingen over het geluid

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, u geeft aan dat het toestel meer lawaai maakt als u gewend bent, graag zou ik met u een afspraak inplannen maar u reageert anoniem en helaas kunnen wij hier u gegevens niet terugvinden.
Zou u contact met ons op willen nemen op telefoonnummer 088-5050330 of via email naar klantenservice@kemkens.nl met vermelding van postcode en huisnummer.
Kemkens BV

Monteurs die tips gaven

Ketel is ok, informatie verstrekking wat moeizaam

Betere info/advies voor aankoop

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie, wij gaan uw verbeterpunt doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Kemkens BV

Hiemstra

Behulpzaamheid monteurs

Ben goed en snel geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Na te hebben afgesproken dat plaatsing mogelijk na 6 weken zou plaatsvinden er adequaat gereageerd wordt door Kemkens als er een mogelijkheid ontstaat om de klant eerder te helpen, bij mij al na... Na te hebben afgesproken dat plaatsing mogelijk na 6 weken zou plaatsvinden er adequaat gereageerd wordt door Kemkens als er een mogelijkheid ontstaat om de klant eerder te helpen, bij mij al na enkele dagen na opdracht.

Goed en betrouwbaar

Geen directe suggesties

Spanier

Alles zeer tevreden

Altijd netjes geholpen als ze komen

Ga zo door

Persoonlijke aanpak door monteurs

Goede service, betrouwbaar personeel. Heb al vele jaren goede ervaringen met kemkens

Ga zo door

P. van den boom