Thurau / Murtfeldt Kunststoffe GmbH

Nur Gute

Vielen Dank!

Heringer Consulting GmbH

Die Mitarbeitenden waren sehr nett und haben auf meine Bitte hin, alles wie geplant geschafft, trotz anfänglicher Schwierigkeiten und Tragen aller Materialien in den 5. Stock. Im Boden ist nur ein... Die Mitarbeitenden waren sehr nett und haben auf meine Bitte hin, alles wie geplant geschafft, trotz anfänglicher Schwierigkeiten und Tragen aller Materialien in den 5. Stock. Im Boden ist nur ein großer und tiefer Kratzer.

Rob uit Echt

Zeer positief van kennismaking via communicatie, inmeting en uitvoering. Zeer klantvriendelijk personeel.

open en eerlijk

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor deze mooie review!
We nemen nog even persoonlijk contact op met u over wat er eventueel nog verbeterd kan worden aan onze offerte.

Mila

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, goed bereikbaar. Product is netjes geplaatst en het resultaat echt geweldig. De plaat is mooi en werkt echt super. Eindelijk geen echo meer in de keuken.... Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, goed bereikbaar. Product is netjes geplaatst en het resultaat echt geweldig. De plaat is mooi en werkt echt super. Eindelijk geen echo meer in de keuken. Heel erg blij!

Goed bereikbaar en gelijk handelen

Als een klant vergeet offerte te accepteren, na 2 weken even bellen.

nelissen ingenieursbureau

Zeer goede ervaring

snelle en duidelijke reactie op mail en exact aangegeven wanneer ik mijn product kon verwachten (en daadwerkelijk heb ontvangen)

jan Cruijsberg

Een bedrijf met goede service, komt zijn afspraken correct na en vriendelijke verkoop begleiding.

kwaliteit

Een beetje meer interieur kennis tav de plaatsing van de wand en plafond panelen bij verkoop.

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor uw mooie 8! Onze akoestische adviseurs bepalen altijd samen met de klant waar de panelen geplaatst zullen worden. Het moet tenslotte niet alleen een oplossing zijn voor het... Hartelijk dank voor uw mooie 8! Onze akoestische adviseurs bepalen altijd samen met de klant waar de panelen geplaatst zullen worden. Het moet tenslotte niet alleen een oplossing zijn voor het akoestisch probleem maar zeker ook passen in het interieur.

Vosser

Prettig contact, prima uitleg en verbluffend resultaat.

Deskundigheid, prettige samenwerking, keurig werk!

Geen opmerkingen

Belgers

Wij zijn blij dat we voor Incatro gekozen hebben. Van het eerste contact t/m plaatsing alles perfect verlopen!

Netjes gewerkt, afspraken nagekomen. Alles opgeruimd

Nvt

Reactie Incatro Room Acoustics:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Geniet ervan.

Kees

Vriendelijke en snelle communicatie: product overtreft verwachtingen.

uitvoering en communicatie

downloads beschikbaar stellen op de website, niet alleen als bijlage bij offerte (dat verhoogt de drempel bij vergelijken van aanbieders)

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor uw mooie review! We nemen contact met u op over uw verbeterpunt (downloads). Altijd goed om juist van onze klanten te horen wat er verbeterd kan worden!

R. van Dorland

Positief

goed advies

creativiteit in practische aanpak belemmerd door (arbo) regels?