Dhr. Berden

website werkt niet super

Odette

Matig tot slechte ervaring

prijs

zeer matig klantcontactsysteem. je moet overal zelf achteraan zitten. De levertijd zoals aangegeven op de website klopt niet en ook de monteerservice kent lange tijden, Normaal met creditcard... zeer matig klantcontactsysteem. je moet overal zelf achteraan zitten. De levertijd zoals aangegeven op de website klopt niet en ook de monteerservice kent lange tijden, Normaal met creditcard betalen is ook geen optie

Laslo

Slechte stalen service!

Slechte stalen service!

Ik wacht nu al een kleine maand op een Orac Decor staal plint. Twee keer maar zelf gaan mailen met de vraag wanneer ik het staaltje mag verwachten. Twee keer netjes bericht het gaat deze week nog op de post. U krijgt nog bericht dus graag nog een momentje geduld.

Kleine 4 weken verder. Geen staal ontvangen!

Er is tussentijds wel contact opgenomen door Home Design Shops waarin het e.a. is uitgelegd. En ik heb tussentijds ook het staaltje ontvangen. Maar dit neemt niet weg dat het staaltje te laat is binnengekomen. Daarentegen is de klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam.

Eindoordeel!
Stalen service: onvoldoende
Klantenservice: dik voldoende

Snelle reactietijd op mijn vragen.

Sneller de klant informeren als "iets" niet op tijd lukt = verwachtingen managen.

Albert

Super goed zeer hoge kwaliteit en communicatie

Vragen kunnen stellen, snel antwoord goede kwaliteit en communicatie

Mevr. de Boer

Helemaal prima

Tegoedbon voor volgende bestelling

Niets

Mevr. van Doorn

Heel goed, zeer snelle levering, goede verpakking

snelle levering, goed verpakt

Mevr. Walraven