Hoe vond u de snelheid van bezorging?
Hoe heeft u de after sales ervaren?
Wat vond u van het bestelgemak?
Wat vond u van de informatie op de website?
Hoe vond u de informatie over het orderverloop?
Reactiesnelheid op uw (eventuele) vragen
Klantvriendelijkheid van de medewerkers

mevrouw ..

Goede communicatie, snelle levering

Nadat wij samples hadden opgevraagd duurde het door omstandigheden wat langer voordat wij een bestelling plaatsten.. ik had eigenlijk een agressievere opvolging verwacht van jullie maar in ons geval... Nadat wij samples hadden opgevraagd duurde het door omstandigheden wat langer voordat wij een bestelling plaatsten.. ik had eigenlijk een agressievere opvolging verwacht van jullie maar in ons geval was het fijn dat dit niet gebeurde maar mogelijk loop je er wel potentiële klanten van mis daarom geef ik het toch maar aan.

meneer Leenheer

Niet positief

Assortiment

In 1 keer goed leveren en vooral als er een fout gemaakt is deze ook in 1 keer herstellen. Nu pas bij de 3e poging

meneer Koning

vul maar in

mevrouw stam

Snel geleverd

Ga ik hier niet vermelden

mevrouw Achterberg

Een telefoontje gekregen omdat er op een andere dag geleverd zou worden dan in eerste instantie was gezegd.

Snelle klantenservice.

Vraag van de klant goed lezen en dan meteen correct reageren.

mevrouw Hendriks

Slecht

Website

De levering was incompleet. Na meerdere keren melden kreeg ik alsnog een levering maar dat was de verkeerde.

meneer Noback

snel

zou zo niet weten

meneer cuyvers

Uitstekend

Communicatie

Niets

W.D. van den Berg

Nu net 2 nieuwe vloeren van Quickstep gekocht en waarbij er bij de eerste vloer 2 pakken bij levering beschadigd waren, maar deze al binnen 2 dagen weer omgeruild waren voor onbeschadigde pakken.... Nu net 2 nieuwe vloeren van Quickstep gekocht en waarbij er bij de eerste vloer 2 pakken bij levering beschadigd waren, maar deze al binnen 2 dagen weer omgeruild waren voor onbeschadigde pakken. Dit heeft ons doen besluiten om ook een 2de vloer daar te bestellen. Informatie is goed vanuit de klantenservice, levering is goed en snel. Ik raad niet snel wat aan, maar dit is ons zeer goed bevallen en daarom doe ik dit nu wel.

Vriendelijke klantenservice, snelle levering en oplossingen bij problemen.

De klantenservice is niet altijd even goed bereikbaar, maar dit kan door drukte ook zijn ontstaan. Ik krijg ze altijd wel aan de telefoon, maar moest daar soms wel een paar keer voor blijven... De klantenservice is niet altijd even goed bereikbaar, maar dit kan door drukte ook zijn ontstaan. Ik krijg ze altijd wel aan de telefoon, maar moest daar soms wel een paar keer voor blijven proberen.