Homedesignshops

Homedesignshops Ook benieuwd naar feedback over de webshop Homedesignshops? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company995
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Homedesignshops met 9.1/10. Gebaseerd op 995 ervaringen.

Laura
Laura

Goede site, goede communicatie

Ik zou als tip geven om een ander bedrijf voor de levering te gebruiken. Na uren gewacht te hebben kwamen ze gewoon niet opdagen en als je belt zeggen dat ik niet thuis was. Dat vind ik toch knap aangezien ik de hele dag thuis was en het niet gemist kan hebben. De kwaliteit van het product is echt top dus aan jullie als bedrijf geen verbeterpunten!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een douche gordijnrail gekocht.

Bed and breakfast Wouw
Bed and breakfast Wouw

Snelle service, doen wat ze zeggen

Uitstekend.

Jan Hofstede
Jan Hofstede

Kwaliteit produkten

Controleer de bezorgdienst: telefonisch was de bezorgdienst goed te bereiken en een keurige service. Het afleveren was gepland tussen 1.30-3.30 en de aflevering vond plaats op 12.15uur. En ik was niet thuis.......

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed, snel, zakelijk, terug bellen was geen probleem.

Zeer goed (9/10)

Wanneer iets niet voorradig is wordt toch probeert om de spullen, al is het dan rechtstreeks via de leverancier, bij de klant te krijgen.

Nee alles liep prima. Misschien de website wat minder rommelig??

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel prettig ook bij contact over bijzonderheden.

Zeer tevreden.

Evelyn
Evelyn

Vriendelijkheid, snelheid, transport.

Betalen bij aflevering met pin.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor mijn maatwerk verzoek ben ik zeer vriendelijk geholpen per telefoon. ik ontving snel een goed gespecificeerde offerte per email. na mijn opdracht per email en betaling heb ik de roedes, rails en toebehoren binnen 3 werkdagen ontvangen. ook de transporteur was zeer vriendelijk. de chauffeur belde (omdat ik zelf niet thuis was) dat hij de spullen aan een van de bouwvakkers bij mij thuis had afgegeven. super service van a tot z !.
toen bleek dat 1 van de roedes te kort was, heb ik dit telefonisch gemeld en binnen 2 dagen een nieuwe thuis ontvangen. zonder dat ik iets terug moest sturen of een foto moest doormailen. heel klantvriendelijk en super snel opgelost. mijn vervolgbestelling heb ik daarom weer bij homedesignshop gedaan!.

Maya
Goed (8/10)
Maya

Zeker voor mensen die niet zo handig met Internet bestellen zijn, in de winkel regelen ze de bestelling ook voor je.

Duidelijker noteren dat je eerst moet betalen en hoe/welke manier je dit aan home design shop moet doorgeven

Score voor Homedesignshops:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer scherpe prijzen op de site..
wel naar de winkel om de juiste kleur uit te kiezen. goed geadviseerd. handig om on line een afspraak te maken.

Wim
Wim

Ja goede communicatie en geen verzendkosten

Website kan iets beter

Prima.

Lucke
Zeer slecht (2/10)
Lucke

Alleen maar

Score voor Homedesignshops:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht. ik had een rails besteld met een verbindingsstuk en dat laatste had de magazijn medewerker vergeten bij de rails te doen. volgende dag zat het verbindingsstuk er weer niet bij. ik had gezegd dat ik het verbindingsstuk echt die dag nodig had. ze zeiden niks voor mij te kunnen doen. ik moest gewoon weer wachten. uit eindelijk na uren wachten en toen kwam ik erachter dat ik 2 verbindingsstukken nodig had wat mij niet via de telefoon was vermeld. nooit meer dat ik iets maar dan ook iets bestel bij home design shop en ik zal ook zeker geen reclame maken.

snel, vriendelijk

nee