Je aankoop wordt beschermd

Jpoeze

Bestelling ging in principe vlot. Maar, als jullie zeggen in verschillende mails en track and trace dat het op een bepaalde dag wordt geleverd dan verwacht ik dat ook ondanks dat ik op een...

Nvt

Zie verhaal hierboven

Alles in 1x goed geregeld

Zeer goed. Goede afspraken vooraf kunnen maken en goede support.

Direct contact indien wenselijk/noodzakelijk. Snelle reactie.

Veel (plastic) verpakkingsmateriaal. Het uitpakken kost bijna net zoveel tijd als het ophangen! Bio-afbreekbaar plastic of (beter nog) papier zou een stuk beter zijn voor onze leefomgeving.

J. Crezee

Alles prima geregeld

Je wordt keurig overal van op de hoogte gehouden.

Prima snel en meedenkend.

snel meedenkend

weet ik niet

Gebruiksvriendelijk website

Bezorger zou iets vriendelijker kunnen zijn aangezien het adres niet in de TomTom stond was hij lichtelijk geĆÆrriteerd

Zeer klantvriendelijk bedrijf en snelle levering van producten. Meestal producten de volgende dag in huis. Mocht iets toch niet binnen een dag bezorgd kunnen worden dan wordt er telefonisch overlegd.

Klantvriendelijk, reageren snel op vragen per email. Goede klantenservice.

De PostNL bezorger had nog als tip op de doos aan te geven dat er verf in zit, zodat ze hem op de grond plaatsen. Bij een collega was een bezorg bus een keer onder de verf komen te zitten door omgevallen doos. Verder niets op bedrijf zelf aan te merken.

Prima klantenservice, prettige en makkelijk website

Klantenservice is uitstekend.

Jacqueline

Prima, snelle verzending

Peet

Goed, kan nog beter als er filmpje bij staat hoe produkten verwerkt moeten worden.

N.v.t

Pakket kunnen volgen op dag levering