1924 beoordelingen

1924 Reviews

van Vliet

Vriendelijk telefonisch geholpen. Spullen netjes zoals afgesproken geleverd.

Nvt

Marion

Supertevreden met mijn bestelling.

Website is duidelijk en overzichtelijk. Mijn bestelling is snel gekomen. En ik werd goed op de hoogte gehouden. Dus ik ben tevreden.

Ga zo door!

Tom

Vriendelijke klantenservice

Susanne van der Kraaij

Levering meubelverf

Super snelle levering

N.v.t.

Marthe

Wat een super service! Onze gordijnrails werden geleverd, maar er misten een aantal plafondplaatjes. Één belletje en een aantal dagen later waren ze al binnen!

Goede klantenservice, eerlijke recensies, duidelijkheid in het contact.

Theunissen

Hele goede informatie

Prima service

Nvt

Goed geregeld. Een deel werd wel beschadigd geleverd, maar na dit te melden werd dezelfde dag een nieuwe verstuurd. Netjes opgelost.

De bestelde gordijnrails werden compleet incl rubbers enzo geleverd, alleen nog even zelf ophangen.

Verpakking van de rails moet beter, nu dun laagje plastic waardoor snel beschadigingen optreden. Wordt wel goed opgelost, maar is toch zonde.

Hout elektro

Top

Duidelijk, sterke communicatie in verband met bestelling. Goede prijs!

Linda Schriks

Zeer prettige service. In eerste instantie kregen we de producten niet geleverd door problemen met de bezorgdienst. Na contact werdt dit direct opgelost en ontvingen we de matten zeer snel. De mat... Zeer prettige service. In eerste instantie kregen we de producten niet geleverd door problemen met de bezorgdienst. Na contact werdt dit direct opgelost en ontvingen we de matten zeer snel. De mat past perfect en ziet er degelijk uit.

Duidelijke uitleg, beschrijving klopt

Melanie

Ik bestelde één deurmat op maat die ik binnen 2 dagen in huis had.

Was mijn eerste bestelling en alles was goed.