mevrouw A Kikkert

Snel, goede service, groot assortiment, extra 's.....

Niet

Martin de Koning

Goede en snelle levering.

Directe info

mevrouw C van de Scheur

Raamdecoratie Squid op maat besteld in de kleur Rock. Volgende dag in huis maar niet de juiste kleur. Na één telefoontje 2 dagen later de juiste kleur in huis, de andere bestelling hoefde niet... Raamdecoratie Squid op maat besteld in de kleur Rock. Volgende dag in huis maar niet de juiste kleur. Na één telefoontje 2 dagen later de juiste kleur in huis, de andere bestelling hoefde niet retour en heb ik mijn vriendin blij meegemaakt. Het is een prachtig product en we zijn beide héél erg blij met het resultaat. Nogmaals bedankt.

Erg vriendelijk en uitstekende service.

Misschien toch iets nauwkeuriger kijken bij het inpakken.

meneer J.W. Jelsma

Mooie duidelijke website, makkelijk zoeken en bestellen.
Ook het afrekenen was goed en soepel

Mooi stevig ondersteund met een houten lat van de zelfde lengte als de rail, waardoor de rails niet beschadigd word of de kans hierop minimaal is.
Snelle en duidelijke aflevering.
Top.

Ik zou niet zo gauw weten wat.
Ben erg tevreden.

mevrouw M. Schroer

Super!

Duidelijke communicatie dmv mails met order- / verzendstatus

Misschien iets betere foto’s hier en daar...

mevrouw H Sanders

Vriendelijk en behulpzaam

Behulpzaam

Misschien voor een leek duidelijk uitleg

HOMEDESIGNSHOP

SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL... SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL DANK AAN Shannen Hoogerheide VOOR HAAR MOEITE EN INZET MAION DE WOLF

VRIENDELIJKE TEGEN DE KLANT OOK ALS ER EEN PROBLEEM IS ALTIJD WEER OPNIEUW HET GEDULD OM TOCH TOT EEN GOEDE OPLOSSING TE KOMEN

GEEN

Design By Senta - Senta van der Linden

Absoluut helemaal top!

Ik sprak Shannen, en nu blijkt voor mij dus, na het afgelopen weken met drie of vier verschillende medewerksters gesproken te hebben, dat het dus een algehele wijze is waarop Homedesignshops met... Ik sprak Shannen, en nu blijkt voor mij dus, na het afgelopen weken met drie of vier verschillende medewerksters gesproken te hebben, dat het dus een algehele wijze is waarop Homedesignshops met klanten omgaat! Tot mijn grote gelukt heb ik - voor mijn bedrijf Design By Senta- deze winkel gevonden. Mijn vorige leverancier heeft namelijk nogal wat nare trekjes en mij afschuwelijk behandeld. Derhalve ging ik op zoek naar een andere leverancier voor mij en mijn klanten van Little Green verfproducten en o.a. Arte en Elitis behang. Ik was bij het eerste contact met Rachel al meer dan verrast door haar tijd die ze stak in het aanhoren van mijn frustratie en mijn verhaal. Daarnaast de welwillendheid, het getoonde begrip en het meedenken c.q. ''out of the box'' denken teneinde mij terwille te zijn. Vervolgens heb ik nog meer medewerksters gesproken op andere data / telefonische contactmomenten. Werkelijk ieder contact verliep als bovenstaande met als de kers op de taart vandaag mijn contact met Shannen. Ik zou als werkgever van dit soort medewerkers een gat in de lucht springen als het mij gelukt was een team te bouwen van dit soort kostbare ''pareltjes''! Deze mensen, komen op mij over althans, als mensen die niet slechts hun uren draaien en hun paycheck innen. Nee..zij komen op klanten over als mensen die met passie en plezier hun werk uitvoeren en meer dan dat! Voor mij gingen ze echt ''above & beyond" in het getoonde begrip en geduld, de genomen tijd en de geboden oplossingen dan wel services.
Nogmaals super bedankt lieve mensen in het algemeen en Rachel en Shannen in het bijzonder. Nu vergeet ik 2 dames met naam te noemen, ik dacht Melinda of Melissa en de 4e naam ben ik (sorry) vergeten. Mochten jullie echter een dossier per klant aanhouden en telefoongesprekken noteren is wellicht terug te halen welke lieve dames ik allemaal gesproken heb.
Ik heb vandaag reeds aangegeven Homedesignshops als vaste leverancier te wensen voor mijn klanten in mijn business -
DesignBySenta.nl

Ik hoop op een lange en vruchtbare ''samenwerking''. Aan jullie medewerksters zal het in elk geval mijns inziens niet liggen!
Mega bedankt voor alles en tot hopelijk heel snel!

geen enkele

Ed

In eerste instantie liep de bestelling wat vertraging op maar moet zeggen dat het zeer goed is opgelost waarvoor mijn dank.

Denken in oplossingen, goede klantenservice

Sneller duidelijkheid geven aan klant wanneer een levering niet voorradig is.

mevrouw L Pieterson

Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk... Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk aangegeven, maar hier werd goed over gecommuniceerd.

Mooie producten, goede klantenservice

Levering op aangegeven tijd
Op website: A en B mbt aangegeven bocht rails is niet intuïtief - verschilt links en rechts