Goede keuze, vlotte levering. Handig om een staal te kunnen ontvangen.

Goed contact, ze bellen even als er wat is.

Snelle levering en exact op maat

Woude

Mijn bestelling bleek niet op voorraad te zijn, dat had ik graag op voorhand geweten.

Keurige klantenservice, order werd later geleverd maar wel conform hetgeen beloofd was.

Out of stock op de webshop vermelden.

Mieke Bosch

Prima contact gehad over bestelling. Alles volgens afspraak netjes geleverd ! Kan niet beter!!! Daarom kom ik ook al een paar jaar iedere keer weer bij hun terug 👍👍👍

Ze weten waar ze het over hebben. Meedenken , hulpvaardig en komen afspraken na !

Nee alles perfect 👍

Frans savelkouls

Ik ben zeer tevreden, ben goed geholpen .

Goede servies

Ik krijg alle mais dubbel binnen vreemd.

Eerste levering was snel maar incompleet. De nalevering van de ontbrekende onderdelen duurde wel vrij lang

Incomplete levering en van de nalevering van ontbrekende producten werd geen bevestiging gestuurd en was niet te volgen. Na een week gebeld en toen was het er wel binnen twee dagen.

Melissa

Prima! 100% tevreden. Heel klantvriendelijk en zeer behulpzaam contact gehad met Tjeerd. Wij zijn heel erg tevreden met onze PVC vloer die vakkundig gelijmd is. Geen enkele minpunt om te noemen....

Heel klantvriendelijk, goede service!

Geen enkele

Marian

TOP!!!!

Wat een service! Ik had een mat besteld die niet geheel afgewerkt was zoals de bedoeling was. Ik werd gebeld en mij werd gratis een nieuwe mat aangeboden.

Ga zo door. Goede kwaliteit, snelle levering, klantvriendelijk en problemen snel en correct oplossen.

Bilthoven

Ik ben heel erg tevreden. Kon niet beter!