Ciska

Leuk trampolinepark, fijne ruimte voor ouders om te zitten

Knisnal

Veel trampolines waren gesloten, zoals jump tower,trapeze, wipe out. Disco maal gereserveerd, maar er was geen disco grote lampen stonden aan

Sibel

Niet klantgericht. Ano 2022 kan men nog steeds niet buiten de kaders denken en handelen. Mijn kind die over een week 7 is, mocht niet Jumpen tijdens een kinderfeestje gezien de verzekeringsregels?!... Niet klantgericht. Ano 2022 kan men nog steeds niet buiten de kaders denken en handelen. Mijn kind die over een week 7 is, mocht niet Jumpen tijdens een kinderfeestje gezien de verzekeringsregels?! Een teleurgesteld kind heeft de voorkeur ipv het maken van een uitzondering. Jammer

Eline Wechstapel

Ik kwam er met het kinderfeestje van mijn zoontje die 8 is geworden. Mijn andere zoontje van bijna 6 was mee. Vantevoren netjes de waivers ingevuld met geboortedata. De twee keren daarvoor mochten... Ik kwam er met het kinderfeestje van mijn zoontje die 8 is geworden. Mijn andere zoontje van bijna 6 was mee. Vantevoren netjes de waivers ingevuld met geboortedata. De twee keren daarvoor mochten ze altijd samen springen, zelfs over gebeld en was nooit een probleem. Maar nu werd er bij ankomst gemeld dat mijn jongste zoontje niet mee mocht springen. Supersneu en helemaal in tranen, had net zijn zwemdiploma gehaald dus superveel zin in een middagje jumpen met het kinderfeestje. Helaas....de meneer achter de balie hield vast. Het mag niet. Oftewel: ga lekker kijken hoe je vriendjes 2 uur lang jumpen. Het was er superrustig vanmiddag.
We kregen alleen de code van de AH uitjes actie terug. Niet eens het geld.
Hier heb ik dus niks aan, want codes zat van de AH en mijn zoontje heeft niet de middag gehad die hij zo gehoopt had.
Dit noem ik niet meer klantvriendelijk of meedenken met de klant. Ik heb er geen moment aan gedacht dt hij niet mee zou mogen springen. Dit drukte wel een stempel op het kinderfeestje.
Heel jammer dus, keren daarvoor waren superleuk maar sneuer dan dit kon niet. Geen goede reclame JumpXl Hengelo.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Beste Eline,
Bedankt voor uw feedback en wat vervelend om te horen dat jullie ervaring dermate negatief is geweest.
Wij hanteren inderdaad een leeftijdsgrens van 7 jaar en ouder en zodoende...
Beste Eline,
Wij hanteren inderdaad een leeftijdsgrens van 7 jaar en ouder en zodoende worden kinderen onder die leeftijd geweigerd bij onze kassa. Echter hebben ze wel de mogelijkheid om samen te komen jumpen, maar dit is dan wel tijdens onze speciale minijump.
We hebben daarnaast de code waarmee de boeking is gemaakt terug gegeven, omdat daarmee de 'betaling' bij ons is gedaan. Op deze manier kan de code alsnog op een ander moment worden verzilverd en gebruikt, zodat de betaling aan de AH niet voor niets is geweest.
We hopen dan ook jullie nogmaals te mogen verwelkomen want we zouden het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn! Mochten er naar aanleiding hiervan nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan horen we dat graag via hengelo@jump-xl.com en dan proberen we het samen verder op te lossen.
Rick

Boze ouders

Wat een onvriendelijke personeel die daar werkt, zitten ze een beetje kinderen te pesten uit verveling! Paar keer eerder geweest niks aan de hand, maar het personeel van vandaag 6-5-2022 hadden een... Wat een onvriendelijke personeel die daar werkt, zitten ze een beetje kinderen te pesten uit verveling! Paar keer eerder geweest niks aan de hand, maar het personeel van vandaag 6-5-2022 hadden een steekje los zitten!!!!
Dat wordt voor ons nooit meer jumpXL Hengelo

Iwo Białowarczuk

Jullie hebben eigenlijk geen moeilijke parkours

Eva

Hygiëne was zeker een punt. We waren vroeg in de ochtend, patat van de dag ervoor lag nog op de grond. Bakken waar de schoenen in moesten waren vies.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Hallo Eva,
Hallo Eva,
Wat vervelend om te horen dat jullie niet de ochtend hebben gehad zoals jullie hadden gewild. We zijn blij met deze feedback en dit gaan we meenemen in onze procedures voor het schoonmaken. Hopelijk hebben jullie ondanks deze ervaring wel een leuke jumpsessie gehad en was de algehele ervaring wel positief. Wellicht mogen we jullie in de toekomst weer verwelkomen en kunnen we jullie wel een super ervaring bieden op alle fronten!
Groeten,
Team Jump XL Hengelo

Judith

Leuk tijdverdrijf, beweging, schoon, goede sfeer.