Gerard huisken

Kinderen vermaken zich prima . Goed geregeld.

Revenge

2 kannen ranja 10 euro. Jammer dat dat niet inbegrepen was. 5 kinderen 110 euro entree. Beetje ongezellig in de kantine, veel personeel achter de bar met elkaar aan het kletsen.
Muziekkeuze ook vreemd in de springhal.
Trampoline aanbod perfect.
Buiten zeer slecht verlicht, hier moeten ze wel wat mee doen.

Hi,
Hi,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Kevin

Giga druk. Je kon niks en zijn 1.5 uur eerder weg gegaan omdat we er echt niks aan hadden.

Beste Kevin,
Beste Kevin,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

T. Smits

Prima accommodatie met erg vriendelijke medewerkers.

M

Het is overzichtelijk, leuke activiteiten, goed georganiseerd.

Bas

Leuke plek om vooral bij minder weer de kinderen los te laten gaan.

I.W. Deunk

Eerst in de rij bij de receptie, daarna in de rij bij de 2 computers om gegevens in te vullen en daarna weer in de rij bij de receptie. Het verkort de springtijd en is niet efficiënt. Het... Eerst in de rij bij de receptie, daarna in de rij bij de 2 computers om gegevens in te vullen en daarna weer in de rij bij de receptie. Het verkort de springtijd en is niet efficiënt. Het veroorzaakt irritatie. De wc' s, ( met name de jongens) stonken.
De bediening in de horeca was goed maar het restauratiegedeelte was aan de kleine kant. Er was voldoende toezicht bij het springen en de medewerkers wisselen van taken zodat ze niet de hele dag hetzelfde hoeven te doen. Prima! De prijzen zijn aan de hoge kant.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.