Daan Kösters

Het is een leuke en goede manier om je fitness te doen!

Sharon

De kinderen vinden het erg leuk. het is overzichtelijk en niet te druk.

Geelink

Veel jump plezier gehad , en 2 x mijn tiener verjaardagsfeestje gehouden ps friet is niet normaal lekkerrrrr

Gezinshuis Fairlight

Mooi ingedeeld, goede organisatie

Erg leuk voor mijn kinderen! Heel spontaan personeel

Melinda Geesing

Slechte zaak daar! Mijn dochter brak haar elleboog door de twister. En personeel kwam niet naar haar toe terwijl ze daar lag te huilen. Gevolg was 8 uur lang op het ziekenhuis doorgebracht met een... Slechte zaak daar! Mijn dochter brak haar elleboog door de twister. En personeel kwam niet naar haar toe terwijl ze daar lag te huilen. Gevolg was 8 uur lang op het ziekenhuis doorgebracht met een operatie waarbij er schroeven in haar elleboog zijn gezet. ze kan nu maanden niks meer met haar arm!

Reactie Jump-XL Hengelo:

Hallo Melinda,
Hallo Melinda,
Wat vervelend om te horen dat jullie niet de middag hebben gehad zoals jullie hadden gewild. Het is ook absoluut niet de bedoeling dat er geen personeel naar haar toe is gegaan, onze oprechte excuses. Graag horen wij om welke boeking en dag het gaat, zodat wij dit intern ook kunnen gaan uitzoeken. Daartoe willen wij jullie verzoeken contact te zoeken via hengelo@jump-xl.com. Alvast bedankt.
Groeten,
Team Jump XL Hengelo