Annemarie Granneman

Ik zou vandaag gebeld worden door Dante maar dat is dus niet gebeurd

Trudy

Kinderen vermaken zich goed en vriendelijk en behulpzaam personeel.

M.

De kinderen hebben het ontzettend naar de zin gehad. Persoonlijk vond ik de reservering met een groep incl. strippenkaart niet heel duidelijk. Daarnaast vond ik de ontvangst op de dag zelf niet echt... De kinderen hebben het ontzettend naar de zin gehad. Persoonlijk vond ik de reservering met een groep incl. strippenkaart niet heel duidelijk. Daarnaast vond ik de ontvangst op de dag zelf niet echt vriendelijk, het personeel leek er niet veel zin in te hebben. En ineens bleken de sokken niet meer bij de prijs inbegrepen, een mailattentie voorafgaand was wel klantvriendelijk geweest, want bij boeking was het nog wel inclusief.

Femke van Spronsen

Vriendelijk personeel,
Schone faciliteiten

Paulien

De kinderen hebben het leuk gehad, maar hadden er wel meer van verwacht. Ik vind het alleen erg veel geld voor hetgeen wat je krijgt. Ook was het zitgedeelte voor ouders veel te koud om te zitten.... De kinderen hebben het leuk gehad, maar hadden er wel meer van verwacht. Ik vind het alleen erg veel geld voor hetgeen wat je krijgt. Ook was het zitgedeelte voor ouders veel te koud om te zitten. Iedereen zat met de jas aan.

Lotte

Het feestje was geslaagd! Ben al meerdere keren met kids bij jullie geweest en het is allemaal zo goed geregeld 👍

Nathalie

Aardig personeel, goed uitleg, kids heerlijk gesprongen