Van Haarst

Kinderen kunnen zich lekker uitleven, maar er hangt een hele droge lucht. Waardoor de kinderen druk voelen op hun longen. Met veel vocht is het te doen. Mag veel meer geventileerd worden met open... Kinderen kunnen zich lekker uitleven, maar er hangt een hele droge lucht. Waardoor de kinderen druk voelen op hun longen. Met veel vocht is het te doen. Mag veel meer geventileerd worden met open ramen. Geen airco. En op internet laten ze het spectaculair uitzien. Maar valt een beetje tegen.

E

De meiden hebben zich prima vermaakt, wij vonden het er echter vies en er was veel achterstallig onderhoud (kapotte banken, vieze vloeren, verroeste prullenbak wc, deurklinken die van deuren af... De meiden hebben zich prima vermaakt, wij vonden het er echter vies en er was veel achterstallig onderhoud (kapotte banken, vieze vloeren, verroeste prullenbak wc, deurklinken die van deuren af waren of er aan hingen).

JWM

Hoop gedoe (reserveren, waiver) en muziek niet afgestemd op de wachtende ouders.

Schuitert

Het trampoline gedeelte is erg leuk. Echter is het personeel en de horeca ver ondermaats. Bij binnenkomst stond er 1 persoon achter de balie die aan het bellen was. Ik vind het niet erg om te... Het trampoline gedeelte is erg leuk. Echter is het personeel en de horeca ver ondermaats. Bij binnenkomst stond er 1 persoon achter de balie die aan het bellen was. Ik vind het niet erg om te wachten maar even een hallo of teken dat we gezien zijn zou fijn zijn. Later wilden we graag koffie halen met wat lekkers ik heb hier een half uur voor in de rij gestaan. Bij het afrekenen konden ze mijn kado kaart waar nog een deel Saldo opstond niet verzilveren want de jongen achter de kassa wist niet hoe dit moest. Mijn zoon heeft een leuke middag gehad maar wij als ouders wat minder. Voor de prijzen die jullie vragen mag je best investeren in goed personeel.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Wat vervelend dat de ervaring niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. We gaan de punten meenemen naar ons werkoverleg en we hopen dat we dit in het vervolg kunnen voorkomen. Fijn om te... Wat vervelend dat de ervaring niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. We gaan de punten meenemen naar ons werkoverleg en we hopen dat we dit in het vervolg kunnen voorkomen. Fijn om te horen dat jullie zoon het wel lekker naar zijn zin heeft gehad! We gaan ons best doen om voor jullie in het vervolg wel de juiste verwachtingen waar te maken, zodat we het bezoek voor jullie ook positief kunnen laten ervaren.

Super leuk voor kinderen, bij de kassa mag het wel wat duidelijker zijn hoe ze te werk gaan. Wij kregen 2 bandjes en stonden te wachten 5 min maar mochten al gaan verder geen uitleg erover. Super leuk voor kinderen, bij de kassa mag het wel wat duidelijker zijn hoe ze te werk gaan. Wij kregen 2 bandjes en stonden te wachten 5 min maar mochten al gaan verder geen uitleg erover.
Borrelplankje zou ik niet weer opnieuw bestellen, loempias waren er niet en de Pork was gewoon niet lekker en dat moet je ook nog op eten met houten lepeltjes, bah.. te duur voor weinig lekkers

Ellen

Was leuk, afwisselend. Wel vervelend dat we pas bij aankomst hoorden dat de stroom was uitgevallen en daardoor een deel van de toestellen niet deed. Het was fijn geweest dat hier iets tegenover had... Was leuk, afwisselend. Wel vervelend dat we pas bij aankomst hoorden dat de stroom was uitgevallen en daardoor een deel van de toestellen niet deed. Het was fijn geweest dat hier iets tegenover had gestaan.