D

Heel leuk maar veel te druk. Grotere kinderen gaan gewoon voor en personeel zegt er niks van

Reactie Jump-XL Hengelo:

Hi,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je echter nog een keer te mogen verwelkomen en hopen dat je bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Suzanne Nijdam

Super kinderfeestje gehad. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. Helemaal top.

Webbink

We hadden een kinderfeestje en alles was supergoed geregeld, medewerkers vriendelijk en enthousiast, tafel stond klaar, kadootje voor alle kids (armbandje én kortingskaart), genoeg te drinken, eten... We hadden een kinderfeestje en alles was supergoed geregeld, medewerkers vriendelijk en enthousiast, tafel stond klaar, kadootje voor alle kids (armbandje én kortingskaart), genoeg te drinken, eten goed en efficiënt geregeld en op tijd klaar. Naam van de jarige op de tafel. De kleine (simpele) dingen waren goed en daardoor voelden we ons erg welkom. Super leuk!

Reza

Het jumpen was fantastisch. Het eten (patat) wat minder. Voor de iets grotere kinderen echt veel te weinig.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Hi,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat jammer dat jouw bezoek aan Jump XL Hengelo niet helemaal naar verwachting is gelopen. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
Team Jump XL

Tiemens

Prima geregeld ,en voor mijn kleinkinderen vriendje was het een feestje!!

Nieuw

Kinderen vinden het heerlijk daar. En goed oplettend personeel. Mijn zoon maakte een smakkerd wat achteraf heel komisch was maar, ze waren er gelijk bij

Marcel

Top voor de kinderen en ouders kunnen er prima zitten.