Klant

Te weinig onderdelen tegelijk open waarbij veel te lang moet worden gewacht. Dan is meer dan 30,- voor 2 personen niet waar voor het geld. Tevens stinken de sponzen blokken op diverse posities naar... Te weinig onderdelen tegelijk open waarbij veel te lang moet worden gewacht. Dan is meer dan 30,- voor 2 personen niet waar voor het geld. Tevens stinken de sponzen blokken op diverse posities naar zweet.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen... Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Marcel Scheurwater

Vond het heel erg druk eigenlijk net te druk voor het bedrag wat het er voor betaald

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Thea Westdijk

Ontzettend leuk voor de kinderen en heel veel mogelijkheden voor de ouders/begeleiders om ergens te zitten en de horeca is top.
Leuk en vriendelijk personeel en ze geven duidelijke uitleg.

Alisa Safdari

Sommige delen waren afgesloten. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Voor 14 mensen arrangement betaald dus 24 pp en moest alsnog 1,5 pp voor eigen taart betalen, zelfs als ik mijn eigen borden en... Sommige delen waren afgesloten. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Voor 14 mensen arrangement betaald dus 24 pp en moest alsnog 1,5 pp voor eigen taart betalen, zelfs als ik mijn eigen borden en bestek meenam. Slaat nergens op

Beste Alisa,
Beste Alisa,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is verlopen. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te verwelkomen.

Nienke

Het was rustig, overzichtelijk en een goede uitlaatklep voor kinderen op een minder mooie dag.